meme: personalitat blogger

Un meme captat des del blog Be Linux my friend.

Primer s’ha de fer un test (en anglès), i després exposar els resultats:

Resultat de Blogquiz

Voleu la traducció? Doncs va:

“Tu no ho fas per diners, per tu escriure al teu blog és la teva passió! Saps que que es podria guanyar diners amb un blog, però ets conscient que el que fa gran els blogs és els continguts, l’audiència i la gent.”

“Ets posseïdor d’un blog des que Nick Denton anava amb bolquers. Ets una eminència en el tema blogs (no sé pas d’on ho treu el test això, per vaja). Segurament ja tenies un blog abans que aquests existissin (a l’estil de les proeses de Chuck Norris, suposo).”

“No t’interessen les xarxes socials (doncs algunes no massa). Tens suficients amics reals, no en necessites més. I escrius al blog per a expressar el que vols expressar, no pas per a conèixer més gent (aquí m’ha calat, tot i que conèixer gent és quasi inevitable).

Ara toca nomenar. Pensava que podria triar blogs que no hagués nomenat encara a cap meme, però he vist que lo de facilitar els trackback encara no està molt implantat, així que he hagut de descartar i nomenar blogs que em facilitin el trackback:

No és per res, però amb lo dels trackbacks m’estalvio anar blog per blog avisant.

Aquesta entrada ha esta publicada en General, Meme. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

8 respostes a meme: personalitat blogger

  1. tresblau ha dit:

    Sort que no m’has nominat perque d’angles poc pero poc…
    Ara que, començaré pronte un curs a distància pagat per Montilla ja et contaré.

  2. caterina ha dit:

    Aaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aniol!!! Bona me l’has feta! Fa anys que no practico l’anglès i hi ha un merder de coses que no entenc! Mira que m’agrada fer mems i quina il·lusió quan me l’has passat però no l’entenc el test aquest!!! 😦 He de practicar l’anglès abans no el perdi del tot… ups

  3. utopiq ha dit:

    Ara que he solucionat els problemes tècnics, m’hi posaré tan aviat com pugui. Gràcies per la menció 😉

  4. Somiatrufes ha dit:

    Hola Aniol, he arribat aquí a través del Google. M’he pres la llicència d’arreplegar els consells que donaves en un meme per fer un bon bloc i els he refregit en d’altres en un post (en cito la font). Si vols passa per ca meva i veuràs.

    D’altra banda, interessant aquest meme de personalitat blogger. Ara m’hi poso, tot i que la meva experiència bloguera és breu.

    Vagi bé!

  5. Retroenllaç: Quin tipus de blogaire ets? | utupia

  6. aniol ha dit:

    Jeje Aquí s’ha anat veient els que sabeu anglès i els que no tant…
    M’agrada perquè ja es comencen a veure trackbacks.

  7. Retroenllaç: Blog de l’Aniol » Estadístiques del blog

Deixa un comentari