I si tenen…

No m’he posat mai a parlar de segons què al blog… Però tampoc ho faré del tot.

Temps era temps ens deien que estàvem equivocats, que no sabíem res, que érem assassins de tot, ens han detingut per qualsevol motiu imaginable,… Només ens han volgut fer dels seus quan guanyem alguna cosa, i quan perdem llavors ens diuen pel que ells no han volgut mai que fóssim.

I ens van dir també quan estaven de bon humor, que esperéssim, que ells sabien i volien fer-ho bé. Però ni ho van fer ni pretenen fer-ho mai. Digueren que érem una minoria fàcilment extingible (malgrat que si sempre perdíem era perquè sempre hi érem), que no teníem dret a res. Que no érem res al capdavall. Fins ahir, quan llegeixo en una veu molt fidel endèmicament a ells, que resulta que potser ells erraven i que nosaltres potser som cada cop més dels que ells havien cregut.

Jo pensava fa temps que tot plegat era cosa de psicotròpics, que o ells o jo anàvem drogats, que moltes coses ja no quadraven,… La cosa va anar variant fins que vaig veure que no, en els últims temps ja anava tenint-ho clar que jo no havia sigut, que havien de ser ells els qui havien caigut en una espiral al·lucinògena… I quelcom va canviar ahir després de llegir la veu aquella seva donant-me una visió inquietant per ells però positiva per mi. Un breu somriure se’m va dibuixar a la cara, mentre una pregunta en rampell em passà per la ment: “I si tenen por?” I la resposta que vaig aconseguir més tard: “Cal seguir caminant cap a Itaca.”

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/dwpQoHzxUXY" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

P.D: No és això una resposta post-13D. L’abast del que dic es refereix a més coses, a més temes, dels que ara us poden passar pel cap. Portava temps sense publicar al blog, tenia ganes de referir-me a molts temes, uns quants d’ells queden reflectits (espero) en aquesta entrada al blog. Tampoc no intenteu identificar la “veu” que anomeno en el text, perquè podrien ser diverses fonts les que componen aquesta “veu”.

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en de mi, General i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a I si tenen…

  1. esther ha dit:

    Bé, Aniol, a vegades sí que va bé desfogar-se, encara que sigui escrivint. Jo encara no tinc molt clar el meu post-13D i tampoc no sé ben bé cap on va tot plegat. Tinc la sensació que, a mesura que avança el temps, les veus cada vegada són més difuses, ambigües i transversals.

  2. aniol ha dit:

    @esther: És el que tenen moviments així com transversals, que ens costa molt interpretar-los però alhora és el que els fa diferents. Tranquil·la, que fins a l’abril en tindrem per estona per poder interpretar-ho fins a on ens sigui possible.

Deixa un comentari

