Dia del blog 2009

Avui és el Blog Day, així que s’ha de publicar una entrada als nostres blogs recomanant 5 blogs que haguem descobert aquest any o que sentim molta estima per ells.

Aquí van les meves recomanacions:

  1. jair domínguez, guionista brillant
    Un blog delirant, d’un personatge molt àcid i sorprenent. Publica reflexions breus, però amb una altra càrrega de “mala llet” que fa que t’enganxis a les grans frases que va deixant anar. El vaig trobar perquè alguns cops l’anomenava l’afontcu.
  2. La pastanaga verda
    És d’aquells blogs que no saps ben bé si les experiències que t’explica són reals o no, però tan se val, fa riure o pensar en moltes de les coses que explica. El vaig trobar perquè el van anomenar els d’El Món.
  3. Elliot.cat
    Un blog molt variat, tant pot parlar d’Història com de xarxes socials, o de temes d’actualitat. Me’l va recomanar l’esther.
  4. – miLLoringlix –
    Un blog per perfeccionar el nostre anglès, amb exemples pràctics sobre expressions i paraules que ens poden ser útils. Sincerament no recordo com vaig trobar aquest blog, segurament via twitter.
  5. M A Y B E S O M E D A Y
    El blog de la marta. També un d’aquells blogs molt variats, des de música a experiències seves, no sabria ben bé com definir-ho…

També us recomano visitar els blogs que tinc enllaçats a la barra lateral dreta del meu blog. Alguns sé que no existeixen ja (com el de la Laura que “li agradava el Martini”), però en conservo l’enllaç esperant que algun dia tornin a donar senyals de vida.

Alguns ja us he anomenat més amunt, però als demés aprofitaré per saludar, disculpar-me per no comentar-hi gaire sovint en els vostres blogs,… Fer-vos saber que sé que encara publiqueu coses als vostres blogs i que jo quan tinc prou esma (ja sabeu que el meu humor va a temporades) ho llegeixo. Així que fer-vos saber que el meu lector de fils RSS segueix ben ple amb els vostres blogs i rebent-ne les actualitzacions.

—————-
Now playing: Oasis – Supersonic
via FoxyTunes

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en General, Internet, Meme i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

6 respostes a Dia del blog 2009

  1. Frank Bayer ha dit:

    Aniol!! Moltes gràcies per la recomenació!! Encara que el meu blog, al costat del teu, et ben asseguro que és poca cosa!!! T’aniré seguint perquè he trobat coses molt interessants!! Merci i salut!!

  2. Frank Bayer ha dit:

    Per cert les experiències són 25 % contra 75%…

  3. aniol ha dit:

    @Frank Bayer Però perquè el meu fa més anys que s’està escrivint (pel que veig el teu blog el vas començar al 2008), i per això hi tinc molta cosa acumulada.

    Tranquil, segur que llegint el teu blog se m’oblidaran els percentatges i deixant-me portar per les històries, no hi pensaré gaire sobre si el que m’expliquen és una experiència personal o no. 😀

  4. esther ha dit:

    El bloc del Guionista Brillant és brillant*, farà cosa de dos anys que me’l van descobrir i el vaig seguint de tant en tant. D’aquest estil d’humor blocaire català, et recomano també el Blog d’un home que descansa. Tot i que a vegades pixen (una mica) fora de test.

    I el bloc de l’Elliot és un dels meus blocs preferits perquè tot hi té cabuda. Des del periodisme, la història, internet, política, amb unes reflexions molt encertades. A més, té un Wiki amb tots els apunts de la carrera d’Història a la UAB.

    En prenc nota del Milloringlix. Que m’espera un any molt ‘inglix’.

    Altres recomanacions? Kyrandia veig que el tens al blogroll, Garlic and oil, El Radar de Sarrià, l’e-campanya, l’Assajos sobre la realitat, Sin futuro y sin un duro o l’Illa dels Monstres.

  5. Maky ha dit:

    El blog de la Marta es bonissim, vaig a estar apunt de recomanar-ho jo, però només podia escollir 5, vaig tenir d’agafar altres xD

  6. aniol ha dit:

    @esther: Vinga, me’ls apunto a veure si vaig renovant el Netvibes amb blogs en català.
    Sí, m’he guardat l’apartat Wiki del blog de l’Elliot perquè em van semblar força útils els apunts. 😛

    @Maky: jo també he hagut de ser molt selectiu, ja que en segueixo uns quants més de blogs però aquests van ser els primers que vaig agafar. 😀

Deixa un comentari

