Manies en els exàmens

Ja feia temps que no em posava fer un meme. Aquest cop me l’envia una persona de Jisko, el danisv, així que li contestarem.

Anem a enumerar manies que tinc en els exàmens:

  • Agafar els mínims fulls possibles. Sé del cert que no n’ompliré mai més de 4, ja que acostumo a sintetitzar molt (a vegades en excés) tot i que també si em deixo anar puc fer “discursos” bastant considerables. Però em posa nerviós veure molta quantitat de fulls a omplir.
  • Alinear els fulls i agafar dos bolígrafs (per si s’acaba un… que mai se sap).
  • Llegir totes les preguntes de l’examen i pensar a cada una la quantitat de coses que en puc dir.
  • Llavors quan ja he fet totes les preguntes llargues i em queda les tipus test, aprofitar quan faig les tipus test per anar pensant si quelcom del test em fa venir alguna idea a afegir a les preguntes llargues (realment molts cops m’ha servit).
  • Quedar-me estones “in albis” per a veure si tranquil·litzant-me se m’acudeix com respondre algunes preguntes que em siguin difícils, o fer-me un guió mental per tal de no deixar-me res a respondre.
  • No preguntar mai després d’acabar l’examen què ha respòs en les preguntes llargues l’altra gent. He tingut molts casos que responent de manera molt diferent a d’altra gent, com que ho argumentava bé, m’acabava emportant algun punt. Això sí, com que sé que m’ho acabaran preguntant a mi, sempre acabo responent el mateix: “No ho sé. Acabo de fer l’examen i l’únic que tinc ganes és de fotre el camp a casa i dormir”.

Podeu fer el meme tots els que hagueu fet mai un examen.

Para los que vengáis de Jisko, dirigíos a la página 2 donde he puesto la traducción.)

Aquesta entrada ha esta publicada en de mi, General, Meme. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

15 respostes a Manies en els exàmens

  1. KaLaN ha dit:

    Jejeje, aquest mètode no es aplicable per a Història Antiga,no? ajajaja

    Ara que allí el que potser falla son els profes, ja que la capacitat de síntesi la deuen tenir ells a l’hora de corregir

    Dewww
    KaLaN

  2. tresblau ha dit:

    Odio el exàmens.

    Nervis, pors, neguits, pressió, temps, moltes coses negatives.

  3. esther ha dit:

    Les meves manies:
    – Escriure sempre, si pot ser amb un Pilot negre d’oli. En el seu defecte, un bolígraf negre. No puc amb els bolis Bic. Si no tinc negre, mira, doncs blau… però no és el mateix.
    – El rellotge és molt important. L’he de tenir a la vora. Em miro les preguntes abans de començar, penso un temps màxim per a cadascuna. Primer les difícils, i les de tipus test les faig abans de les de desenvolupar, però els exàmens íntegres de test els faig fatal, trobo que és com fer una Primitiva, i no són justos.
    – El típex. Amb els nervis, he sortit de classe després de l’examen i m’han dit “ei esther, que tens típex a la cara”. A les mans també, plenes de típex. No sé com m’ho faig.
    – Agafo tres folis, hi poso el nom a dos d’ells i l’altre me’l guardo per si algun dia em ve de gust fer una xuleta, jajajjaa

  4. aniol ha dit:

    @KaLaN: Tinc aquestes manies a tots els exàmens que realment no em desperten gaire interès. Per exemple per els de la Bonet de Medieval II aquestes manies no van existir.

    @tresblau: Jo també els odio. Preferiria que ens puntuessin segons les nostres intervencions a classe. O que com a molt ens fessin fer un escrit sobre el que ens ha quedat de tot el que ens han explicat, seria molt més enriquidor tant per els alumnes com per els professors.

    @esther: Mira, ja tens fet el meme. Jo també prefereixo els Pilot negres, però, com que la majoria de bolígrafs que tinc els he anat recopilant de casa, doncs en tinc de tot tipus.
    Per l’hora… Ho tinc difícil perquè només porto l’hora del telèfon mòbil, fa temps que vaig deixar de portar rellotge, i m’és bastant difícil tenir-lo damunt la taula a no ser que el tregui abans de fer l’examen i no me’l vegin “manipular gaire”, si no…
    Al prohibir-nos alguns professors a BAT que féssim servir Típex, doncs em vaig acostumar a no fer-ne servir.
    Jo també acostumo a quedar-me amb els fulls que em sobren, tot i que no els faig servir de xuletes, sinó que els intercambio a d’altra gent per el que necessiti (fotocòpie d’apunts,…) i és l’altra gent qui sí els fa servir de xuletes.

  5. eva ha dit:

    ostres que xulo aquest meme!
    mira, com jo fa molt temps que no en faig cap, el pillaré, i el posaré en la propera entrada! jejeje

    un petonàs!

  6. aniol ha dit:

    @eva: Pilla’l, de fet anava a dir que tothom qui hagués fet una examen que si volia que agafés el meme. Un petonàs per tu també Eva.

  7. lluiski ha dit:

    molt guapo el meme,tiu.. com comenta l’eva el penso posar algun dia aquest meme, mai controlo jo el temps… es pot dir que mai porto rellotge!!!!!!!! ni en penso portar

  8. aniol ha dit:

    @lluiski: Feu feu, que sempre va bé saber les manies dels altres per si són útils i un mateix també les pot practicar.

  9. Senyora X ha dit:

    Estic una mica desentrenada, però et prometo que el faré.
    “Palabrita del niño Jesús”.

  10. aniol ha dit:

    @Senyora X: T’he trobat molt a faltar.
    Oi tant. Esperaré a llegir la teva resposta a aquest meme.

  11. Bobbin ha dit:

    Ei! Aquest meme és dels millors que he vist, em sembla que ho penjaré al meu bloc.

    M’ha fet molta gràcia allò de no preguntar després del examen. A vegades quan preguntes als demés sobre alguna pregunta en concret sembla com si la esperança de rascar-ne punts es disminuís dràsticament.

    Podries haver parlat sobre una cosa típica dels examens, que és el especular un bon lloc. Hi ha qui sembla que acampi!!

  12. aniol ha dit:

    @Bobbin: Jo sempre a totes les classes (hi hagi o no examen) sempre intento asseure’m com més al final millor. No m’agrada sentir-me observat.

  13. lluiski ha dit:

    en el pròxim post si que poso el meme.. que ja toca!!, però fa anys que no faig exàmens jo!!.. el meu examen es cada dia en el treball
    xDD

  14. aniol ha dit:

    @lluiski: “A la feina, cada dia és un examen.” 😄

  15. caterina ha dit:

    No us ha passat mai veure un exàmen tan tan llarg i fer-vos mandra de fer-lo? A mi sí…, però s’acaben fent clar :S

Deixa un comentari

