Fent?

Fa dies que estic intentant agafar ganes per començar a llegir el llibre de “Et donaré la Terra“, ho sento Kalan, hauràs d’esperar un temps. Espero acabar-lo abans del diumenge que és quan veuré a ma padrina i així li podré comentar què m’ha semblat (és ella qui me’l va regalar).
Ja saps Kalan que el meu rècord està en 479 i pico pàgines en 7 hores (els meus ulls i el meu cap encara se’n ressenten), així que suposo que… no sé.

Per altra banda, ja he pogut acabar els 2 exàmens que em quedaven i ara toca esperar la sentència del 1r dels dos, ja que l’altre ja sembla que el tenim aprovat. Va ser difícil concentrar-se, tant per la quantitat d’apunts acumulats (allò que intentes a part de tenir els teus, recopilar-ne d’altra gent…) com perquè ja sabem el sector masculí (bàsicament l’heterosexual) com en pot arribar a ser de difícil estar en una biblioteca on cada dos per tres t’entren distraccions (tant per la porta com en el camp de visió), total que tot es complica… Sort que segons qui de la classe no m’acompanyava en aquella biblioteca sinó ja em veig abduït pels seus pensaments obscurs. No entrarem més en detalls, a posar-li imaginació tòrrida que és estiu.

Avui mateix, he acabat de veure els 3 capítols que em quedaven de House. Com si no en tingués prou amb el final de Les Cròniques de Sarah Connor, amb House també ha tocat patir.

També me l’he jugat a un downgrade cap al Firefox 2, a veure si amb aquest es veien bé algunes pàgines web (pàgines “xifrades” de la facultat) que sembla que amb el 3 no acabaven d’anar bé. Al final he tornat a la versió 3, es veu que amb la 2 continuava també havent-hi problemes per veure-les.

Suposo que durant aquesta setmana començaran a aparèixer els ja típics cartellets als blogs de “Parat per vacances”… No crec que ho faci en el meu, però ja veurem, tot depèn de la inspiració i la disponibilitat. Almenys teniu assegurat que de cada llibre que llegeixi hi haurà una ressenya, així que.

Vaig estar intentant fer una línia d’avatars per a cadascuna de les pàgines on estava registrat. Començant per Twitter i acabant a Jamendo. Era una cosa que feia temps que tenia pensat fer, però per falta d’inspiració… Al final després d’anar recopilant proves i esboços vaig anar fent i me’n vaig acabar sortint. Encara em falta pensar el d’alguns llocs, però els principals ja els tinc fets i posats. El que més em convenç és el de Twitter, i és del que parteixen els demés. Potser hagués volgut que la vectorització de la lluna fos més esfèrica, però com que els avatars tampoc es mostren a pantalla completa ho deixem com està. Cada cop m’agrada més això de l’Inkscape, però és difícil i més si no has tocat abans cap programa de disseny vectorial.

No sé si és perquè podria trobar a faltar les històries de la Laura, o les d’altres blogs i persones que ja fa temps que no apareixen. O perquè tampoc puc recordar haver fet alguna cosa extraordinària aquest curs. Potser perquè no tinc grans expectatives per a l’estiu més que marxar a fer una setmana d’absolut silenci a Taizé. Res, res de res. Hauria de passar-me alguna cosa realment engrescadora o almenys… No sé com dir-ho.

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en de mi, General i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

20 respostes a Fent?

  1. Kalan ha dit:

    Doncs jo estic amb el llibre també…. començant-lo, a vere quan l’acabem…

    Sí, el record el tenim amb el Carrero,no?
    Ara que ve l’estiu les inspiracions son poques… temps de reflexionar i de recollir forces per a la nova temporada.

    Ens veiem!!!!!!

  2. aniol ha dit:

    Sí, el rècord és amb l'”almirante”.

    Això espero, aprofitar l’estiu per recollir forces per a la dura empresa que tenim el curs que ve.

  3. eva ha dit:

    vaja, que deus estar ben entretingut jejeje

    espero que els notes vagin més que bé!!

  4. aniol ha dit:

    @eva: “Qui no es consola és perquè no vol.” Diria el president Pujol.
    Estem en un debat intens amb gent de l’assignatura sobre les notes… Ja veurem.

  5. Denea ha dit:

    Hola!
    es el primer cop que em passo per aquí i m’ha agradat el post 😛
    m’aniré passant! fins aviat!! ^_^

  6. aniol ha dit:

    @Denea: Benvinguda Denea. Gràcies per l’afalagament.

  7. Adri ha dit:

    A mi m’agrada molt l’avatar que tens al Twitter, es veu molt i de seguida se sap que ets tu 😉
    Aviam si fas algun post a l’estiu, com a mínim a Buscant a Wally no tancarem!

  8. aniol ha dit:

    @Adri: Doncs l’avatar em va sortir de sobte, gairebé sense pensar. Portava dies fent proves i demés, i un dia em va sortir el que tinc a Twitter, els altres ja van anar sortint més fàcilment.
    Tancar no crec que el tanqui, però més d’una entrada estarà programada, ja tinc clar que algunes setmanes estaré fora i per tant deixaré programades entrades perquè es publiquin automàticament mentre estic fora, ja veurem.

  9. Gryphus ha dit:

    No se com pots continuar comentant a segons quins blocs quan et falten al respecte… No es per res eh… sino que ho dic per tu…
    Sobre el llibre… tinc tans llibres per llegir que nomès faltaria ficar-me en un altre que suposadament, també es bo! xDDDD

  10. ROVIBA ha dit:

    Gryphus, però si tu ets el primer a no tenir respecte… ni personalitat, afegeixo. Al meu bloc ja no hi comentes perque no hi ets ben vingut. Vaya un ha anat a parlar…
    Pel que fa al tema de llegir… deus tenir més temps ara que tens menys amics a veure 😉

  11. aniol ha dit:

    @Gryphus:
    Resposta curta: Perquè és gratuït.
    Resposta llarga: Si tens tants llibres per llegir, què fas malgastant el temps investigant sobre quins blogs suposadament em tracten bé i quins no? Pel que es veu i comenten també en aquest blog (anteriorment ja ho havia vist fer en d’altres), tu no ets pas algú per donar aquests consells.

  12. Gryphus ha dit:

    Jajajaja! Aixo Això ja si sí que es és per riuresenweno alla allà tu! Una cosa si que et dirè diré, potser soc sóc l’unica única persona que es mitg és mig sincera en els blogs… De totes les que conec, nomes només 2 persones mes son més són tal com son són tant a internet com fora d’ell…
    I tu Roviba?? Si jo no tinc personalitat, com se’t acut se t’acut a tu venir-me amb la cara de alegria quan coincidim en un restaurant? No es pot anar pregonant per aquí i desprès després, quant et trobes a algú, fer-li la cara de “ostres d’ostres! quina alegria trobar-nos per aqui aquí!!” Jo tinc els mateixos amics de sempre, no n’he perdut a cap. A algun conegut si sí que he deixat de veure’l, pero però d’aquestes perdues pèrdues no n’estic pas empenedit.

  13. aniol ha dit:

    @Gryphus: Parles de sinceritat? És molt fàcil quan s’usa un correu electrònic temporal PookMail, és a dir amb data de caducitat en 24 hores.
    Per cert, me n’he cansat de les faltes d’ortografia. Instal·la’t el Firefox i que el corrector ortogràfic t’ajudi.

  14. ROVIBA ha dit:

    Gryphus, la bona cara no anava per a tu perqué no anaves sol, i si hagués anat per tu, lo mínimament que podries fer és respectar a la gent, els seus temes, sobretot si no t’han d’importar, i mantenir-te al marge com a bon noi que t’haurien d’haver educat. Perqué alla on hi ha merda t’hi fiques sempre, com els porcs. Si volies comentar alguna cosa, podies haver aprofitat la meva invitació d’acompanyar-nos sopant i no haver de espatllar un bloc tan macu com el de l’Aniol. Amén !

  15. Gryphus ha dit:

    Espatllar? Jo? Mira, jo he comentat al Blog de l’Aniol i anava cap a ell… Tu as has saltat ficante fican-te al mig… Aleshores dic: Jo mi m’hi he ficat???? Si no haguesis haguessis dit res, l’Aniol m’hagués enviat a pendre prendre pel sac a la primera de canvi i aqui aquí s’hagues s’hagués acabat la cosa. Ens vas convidar a que us acompanyessim acompanyéssim? Sisplau Si us plau… jo no tornarè tornaré a seure a la mateixa taula que tu sempre que pugui evitar-ho…
    Aniol, gracies gràcies per editarme editar-me el comentari anterior i corretgirme les faltes. Tampoc cal que em diguis que he de fer per corretgir les meves faltes, cuan vui escriure bé escric, cuan no vui, no vui i prou, ok?

  16. aniol ha dit:

    He respectat la part que conscientment has escrit amb faltes d’ortografia.
    Però si s’ha d’argumentar alguna cosa com a mínim segueix un mínim de correcció, en aquest cas ortogràfica. Aquí trobaràs tant el Mozilla Firefox com el corrector d’aquest navegador, moltes de les faltes les hauries pogut evitar amb el simple gest de fer servir el Firefox i el seu corrector ortogràfic.

    Són moltes les ànimes caritatives que a vegades em volen donar consells, però en molts dels casos aquestes mateixes ànimes s’acaben convertint en espectres que no ajuden a que un pugui viure tranquil.

  17. Gryphus ha dit:

    A dons tranqui… per part meva no em tornarè a ficar enmig de res que et pugui molestar. I si ho faic, prego que em disculpis ok?
    Per cert, per molt que ho pogui semblar, no es ironia ni va amb segones intencions, ok?
    Sense rencor xD

  18. Wostin ha dit:

    …amb la calor que fa, i per aquí aneu repartint llenya?? ai senyor… parlant de calor, m’ha agradat això que has escrit “No entrarem més en detalls, a posar-li imaginació tòrrida que és estiu.” és la imatge clara del que provoca l’estiu… amb la col·laboració de les noies, clar.

    479 pàgines en 7 hores!! tot un rècord, si senyor! (clar que no especifiques la mida i espessor de les lletres jajaja 😛 ) Per cert, fa uns dies em vaig instal·lar el firefox 3 i en general n’estic content, com a mínim és en català i és més ràpid que l’internet explorer.

    En fí, desitjo que hi hagi hagut sort amb els exàmens i que no tanquis per vacances, doncs estarà bé això d’anar-se passant per aquí i llegir el que dius. Jo no tancaré, entre altres coses perquè aquest any no faré vacances.

    No tot surt com un vol, i quan hi surt hi ha la possibilitat que el resultat no sigui el que esperaves (no per això ha de ser dolent). M’he adonat que el millor és saber adaptar-se a cada moment sense condicions.

    Una abraçada! 😉

    P.S.: Quin mega-comentari! uala!!! jajaja

  19. ROVIBA ha dit:

    Segur que va amb males intencions amb lo falç que arriba a ser ¬¬

  20. aniol ha dit:

    @Wostin: Per fi un comentari en aquesta entrada que s’ha fixat en lo divertit. Doncs sí, clara i lògica imatge de l’estiu.

    No sabria especificar-te les característiques de la font, però la típica mida dels llibres d’història.

    Sobre el tema del Firefox, jo estic mínimament satisfet ara amb el Firefox3, a veure quan aguantem.

    Al final no hi ha hagut tota la sort que hagués desitjat en els exàmens… Què hi farem.

    Ja hem respòs al teu super-mega-comentari.

Deixa un comentari

