Les cròniques de Sarah Connor

Aquesta entrada tractarà sobre l’emissió de la 1a temporada de la sèrie Terminator: Les cròniques de Sarah Connor. En aquesta primer pàgina intento no fer cap spoiler (em sembla que no n’hi ha), així que podeu llegir-ho tranquil·lament tant si heu vist la sèrie com si no.

És un gran luxe que TV3 hagi pogut oferir aquesta sèrie estrenada el 12 de gener d’aquest any als EUA. En total són uns 9 capítols i el primer ja va rebre un 13% d’audiència a TV3.

https://i0.wp.com/img101.imageshack.us/img101/9126/ttsccpnguh5.png

En la sèrie sabem que el John té 15 anys (o 24 🙂 ), per tant, estem després de Terminator 2 (com ja ens venien anunciant).

Mirant el primer capítol, al principi tot era una mica desconcertant ja que comença de cop sense aclariments previs. Però aviat la cosa s’animà.

Hem escoltat com la veu de doblatge de la Sarah Connor (i l’actriu també) ha canviat. I al final m’hi he acostumat, em pensava que no, però 9 capítols donen per això i molt més.

Potser el que limitava la sèrie era que els “fans” (mínimament) de la saga Terminator ja coneixíem els orígens de’n John Connor i també com morirà (si no mireu Terminator i Terminator 3), així que la sèrie tenia una missió força complicada perquè hi hagués emoció per conèixer l’argument i no pas quedar-se meravellat/da amb els efectes especials.
Al final hem pogut anar comprovant com se’ns expliquen coses noves i alhora es complementa el que ja coneixíem, meravellós.

Ha estat força bé retrobar personatges, com la família del Miles Dyson, el qual s’immola a les instal·lacions de Sistemes Cyberdyne a la pel·lícula Terminator 2.

El capítol primer començava al 1999 però la part final passa al març del 2007, tal i com veiem en una senyal lluminosa. Així que la trama passa l’any passat, això ens aporta una sensació d’actualitat que fa molt interessant el anar seguint la trama.

El que més em va acabar d’enganxar és que se segueix la línia “No hi ha destí…” que és la que em va enganxar a Terminator i Terminator 2, i no pas el missatge de Terminator 3.

Webs

Si voleu podeu ja comentar. Si heu vist la sèrie podeu anar a la 2a pàgina on parlo ja de què m’ha semblat l’argument, és per evitar-vos el Spoiler que podria desvetllar-vos:

Aquesta entrada s'ha publicat en Cinema, General, Sèries i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

7 respostes a Les cròniques de Sarah Connor

  1. Pau ha dit:

    Ostres, què bé!! I en català!!.

  2. aniol ha dit:

    @Pau: Doncs sí, ha sigut bo també que ho hagi emès TV3. Primer perquè jo havia vist les pel·lícules en català i ara la sèrie també. Segon perquè no ens han matat amb pauses de publicitat tant descaradament com ho haguessin fet altres canals. Potser el que he trobat a faltar és que s’haguessin currat més la pàgina de la sèrie a la web de TV3, però com que tampoc no hi ha exemples precedents, doncs mira.

  3. caterina ha dit:

    No sabia que fos una sèrie! Quan IB3 l’anunciava pensava que era una pel·li. És que no sóc gran seguidora de Terminator per no dir gens. Només he vist la tercera i no em va motivar a veure les altres. Més aviat al contrari hehe.
    Salutacions!

  4. Wostin ha dit:

    Doncs jo em vaig mirar els 4 primers episodis amb il·lusió (per suposat que els visionava en diferit, gràcies al magnifig HDMI – Gravador) i em vaig decebre bastant. He acabat amb la sensació que el “ganxo” de la sèrie és el físic de les protagonistes, especialment de la Sarah Connor…. motiu pel qual he deixat de mirar-ho.

    M’agrada molt la ciència ficció i he vist les 3 pelís de Terminator (i esperant al maig de l’any que vé per veure la 4 part, per suposat), pero per la meva opinió l’argument d’aquesta sèrie és fluix, no?

  5. aniol ha dit:

    @caterina: Doncs justament has vist la pel·lícula que tot fan de Terminator rebutja. És en la 1a i en la 2a que la història té “sentit”, és per això que la sèrie s’emmarca en el temps després de la 2a i no avarca la 3a.

    @Wostin: En una de les escenes d’un dels capítols de la sèrie, es veu al John “operant” el cap d’un Terminator. De sobte, no sé si és la Sarah o una altre persona li diu: “Això ja ho havies fet abans.”. Aquesta frase potser té sentit si has vist sols la sèrie, però també en té molt si has vist la versió extensa de Terminator 2 (quan estan al garatge i el John intenta reprogramar el Terminator “Arnold Schwarzenegger”).
    Aquest seria un dels exemples de perquè no comparteixo l’opinió que l’argument sigui fluix. Potser sí que en els primers capítols un espera enganxar-s’hi molt, però no va ser fins passat el 6è que ja vaig enganxar-m’hi del tot. És donar-li una oportunitat.

  6. Wostin ha dit:

    Si la oportunitat li he donat, home. Però em demanes esperar al 6è capítol de 9 que n’hi ha…

    Entenc la teva posició. A mi em passa amb els “Animatrix”: m’agraden per que formen part d’una història que m’agrada molt, i amb això n’he tingut prou per mirar-los fins a entendre el seu sentit (tot i ser dubtós en alguns casos).

    Avui comença la segona temporada de “Herois”, a veure si manté el nivell de la primera.

  7. aniol ha dit:

    @Wostin: Pitjor estic jo amb “Perdidos”, que sols n’he vist un capítol i ara em fa moltíssima mandra veure-la o com a mínim enganxar-m’hi.

Deixa un comentari

