Allò que fem…

Ja fa dies que no escric… No es tic gens d’humor. Masses coses per… res, que si voleu llegir, llegiu.

No està sent una bona temporada… Però què dic, si tampoc ho havia de ser. Sempre hi ha la típica llumenera que es creu capaç d’arreglar amb quatre paraules felices el que no he fet jo amb mi mateix en 2 anys (no sé si tal persona ha llegit mai aquest blog, així que no crec que li dolgui… en cas contrari que m’ho faci saber).

He estat fent algunes reformes al blog. Traient coses que servien de bastant poc (encara em queden coses per treure), reformant widgets,… Si fins i tot em vaig crear un perfil a Last.fm… Quan pugui em dedicaré a fer una nova purga d’entrades.

http://commons.wikimedia.org/wiki/Image:Recurring_theme.jpg

Sobre un nou theme
Havia pensat en algun nou theme. I m’hi vaig passar força temps buscant i rebuscant. Al final vaig trobar una sèrie de variants d’un tal Hemingway. Hauria pogut agafar qualsevol d’ells, com D3S1GN 4UCK (del qual m’agradava molt l’estil aquest de pergamí), o el Japanese Cherry Blossom (bastant bonic),… Però de sobte vaig trobar el HemingwayEx, una espècie de variació del theme original però afegint una barra superior on hi surten els enllaços a les pàgines i demés modificacions més internes. Va ser finalment el HemingwayEx pel qual em vaig decantar, a més tenia en la pàgina d’opcions la possibilitat de triar esquemes de colors (més aviat fulles d’estil CSS) i demés, així que suposava l’opció més completa. I perquè no l’he suggerit encara al Sergi perquè el pugi a Bloctum? Encara hi ha més a explicar.
Al dia següent vaig començar a veure com el theme HemingwayEx havia tingut també variacions per part d’altra gent. En concret em va captivar la del moggy, el qual havia fet el que jo portava un matí intentant però ell ho aconseguí de manera més ben treballada. Jo havia intentat fet un estil amb tons lilosos per al theme HemingwayEx, però moggy aconseguí portar aquests tons a tota una varietat d’espais del theme que a mi ni m’havien passat pel cap. A més, aportant més estilisme a parts del HemingwayEx que no m’acabaven d’agradar. moggy a més, afegí noves característiques al theme, com el tema de la paginació.
La descoberta de la variació del moggy em va portar a pensar que potser es podria ajuntar lo bo de les variacions tant del Hemingway com del HemingwayEx en un sol theme, i així ho vaig fer saber públicament al fòrum.
Així és com estic ara. Esperant respostes, a veure si alguna cosa s’aconsegueix. De moment el blog queda amb el mateix theme i fins que no s’aclareixi lo del HemingwayEx i demés no em replantejo canviar de theme.

Sobre música
Vaig crear-me un perfil a Last.fm.

http://commons.wikimedia.org/wiki/Image:Vista-arts.png

Tenia ja un perfil a Jamendo (que després de molt de temps vaig recuperar) i també un a Deezer. A Jamendo ja hi tinc força música recopilada i hi vaig descobrint noves coses. Però a Deezer buscava trobar-hi la música que escolto però que no vol estar a Jamendo. Al principi la trobava… últimament el sistema sembla com si s’estigués menjant a ell mateix i acabà per desesperar-me al impedir escoltar el que vulguis.

Així que vaig provar sort a Last.fm no sense abans consultar a la Wikipedia. Com que s’informa que el sistema és de codi obert, vaig suposar que no em trobaria amb les traves de Deezer, i així almenys és. Malgrat que de moltes cançons sols en puguis escoltar 30 segons.
Aviat em vaig cansar d’escoltar a través de la web de Last.fm… Vaig començar a escoltar la música que m’agrada des del propi ordinador, enviant la informació a Last.fm perquè s’anés construint allí el meu perfil de música. I així s’ha anat fent, a través d’un plugin activat al reproductor de música de l’ordinador. Va quedant tot una mica caòtic en el meu perfil, ja que a vegades m’agafa per escoltar rareses, com per escoltar cançons conegudes però poc reconegudes,… Sempre podeu donar una ullada si us entra la curiositat.

I de moment res més a fer públic. Amb la incertesa de com resoldrem tot plegat.

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en General, Informàtica, Internet, Música i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

13 respostes a Allò que fem…

  1. tresblau ha dit:

    Ànims Aniol!!

    A veure si ‘entren les ganes d’escriure, home. Amb l’arribada de la calor i el sol segur que t’alegres un poc, o acabes al Pere Mata 🙂

  2. aniol ha dit:

    Trresblau: No em falles a cap entrada eh? 😀
    Tinc vàries entrades com a projecte, però entre exàmens i demés, un no està molt inspirat…
    No sé si m’hi trobaria encara a algun familiar d’esportista famós o a algun presentador de televisió al Pere Mata.

  3. tresblau ha dit:

    Potser si jejeje

  4. caterina ha dit:

    A vegades les males temporades, tot i que ens molestin i no ens adonem, poden servir per reflexionar sobre allò que falla i sempre, sempre, aprenem coses bones d’aquestes èpoques de cara al futur. Potser fins i tot són temporades necessàries de passar per tal de saber enfrontar-nos a un esdeveniment futur. No diuen que tot passa per alguna raó?
    Ànims! 😉

  5. Pere Manel ha dit:

    La veritat es que entre examens,treballs, i collonades varies a un se li treuen les ganes descriure, i perd la insipiració “allí on Cristo va perdre les aspardenyes”(tipika frase Deltaica jaja).
    Res a veure si desprès d’aquestes semanus horribilis tornem a pegar-li canya

    Salut!!!!!!!!!!

    P.S.- Astals nassos dels Staufen, i de tota la genteta esta…studiar es dolent

  6. Wostin ha dit:

    Ei Aniol!

    Interessant això dels themes que proposes, jo m’estava pensant de canviar-lo… però em temo que amb el blogger deu ser diferent (és només una suposició basada en el desconeixement que en tinc :P, encara m’ho he de començar a mirar ).

    Per animar-te, et recomano que escoltis el problemes domèstics de divendres passat, que entrevistàven a en Rajoy, i després l’habitual epidodi dels divendres de “lo raier de la ciutat”. En Fuentes va estar bé amb l’entrevista, (hi va crear algun moment en que el va desconcertar una mica i tot), i en l’episodi del raier de “Els conills de l’Anoia”… en fi, el raier en estat pur: salvatge com sempre!! jajaja

    T’enviaria el link, però encara no han pubicat el programa de divendres a la web.

    Bon cap de setmana!

  7. menxu ha dit:

    Ai noi! No ens espantis!
    Em pensava que deies que deixaves definitivament el blog! 😦

  8. aniol ha dit:

    caterina: Per això no nego mai quan estic passant una mala època, perquè cal ser-ne conscient i aprendre’n alguna cosa.

    Pere Manel:
    Si home, a l’estiu ja veuràs com de tant temps lliure acabaràs o bé paralitzant el blog temporalment o bé penjant-hi qualsevol bestiesa que temps més tard eliminaràs del blog per “dignitat”.

    Wostin: Sí, amb blogger va diferent. Amb un amic vaig mirar-ho a veure com es feiia amb aquell sistema de Blogger… Ja estic acostumat al de WordPress.

    Tranquil, em sobra música i demés per a passar aquestes males èpoques. Però quan tingui temps miraré a veure si puc escoltar això del Manel Fuentes.

    menxu:
    Hauria de passar una cosa molt grossa perquè deixés el blog, i malgrat tot ho faria temporalment, dubto que mentre existeixi pugi deixar-lo així com així.

  9. [xdut] ha dit:

    Sort amb els examens finals!

  10. eva ha dit:

    bueno noi, e`poques xungues i èpoques més bones sempre n’hi ha, però ja saps, sempre diuen que després de la tempestad ve la calma, així que espero que sigui així i ben aviat estiguis a tope!!!

  11. aniol ha dit:

    [xdut/da] (anava a posar un bufff… però no acabava tampoc de convèncer-me de si expressava fidelment un llarg i profund sospir de melancolia i rancor)

    eva: És ja el final de curs… Exàmens i demés que sempre acaben afectant anímicament.

  12. Last Fm està molt be, però cansa de seguida1 No et passa que t’acaven sortint sempre els mateixos grups amb les mateixes cançons?

  13. aniol ha dit:

    Arqueòleg Glamurós: Jo ja he desistit bastant d’escoltar música des d’allí (des de la pròpia web). El que faig és trobar algun cop algun grup similar als que escolto sovint, escoltar-lo des de l’ordinador i que el plugin de Last.fm (que tinc instal·lat al reproductor de música) envii la informació a la web de Last.fm perquè se’m quedi registrat al perfil.

Deixa un comentari

