Bloguistes Units per els drets humans

Fa un temps vaig trobar a 3dp.cat que el dia 15 de maig el grup Bloggers United va posar com a objectiu que el món dels blogs publiqués entrades sobre els Drets Humans.
Es donaven una sèrie d’enllaços i material per tal de portar a terme aquestes entrades. M’ho vaig estar mirant (no havia llegit encara a consciència la Declaració dels Drets Humans) i vaig decidir que alguna cosa publicaria, així doncs, aquí ho teniu.

No em crisparé ni despotricaré, simplement perquè no els vull donar el gust a alguns/es als qui ja he perdut quasi qualsevol respecte.

Primer de tot seria bo conèixer bé això dels Drets Humans així que aquí teniu uns quants enllaços:

No és que obvii els demés drets, però n’hi ha uns quants que m’han captat l’atenció:

  • Dret 9. Cap detenció injusta Que li preguntin a tants casos que hem vist i continuarem veient.
  • Dret 11. Innocent fins que no es demostri el contrari Feia temps que me’n havia oblidat que això fos un dret i no pas una súplica.
  • Dret 12. El dret a la intimitat Em pregunto si es té en compte la via pública en aquest dret, perquè ja hi ha ciutats que semblen platons de televisió.
  • Dret 15. El dret a una nacionalitat Amb aquest m’han vingut tantes coses al cap… Que millor no posar-les.

En principi volia posar també el 27 que és el de Drets d’Autor, però mira, suposo que ja se’n parlarà prou en altres blogs més especialitzats.

És molt difícil parlar d’aquest tema, sobretot quan veus el que passa tant aquí com a fora. Desanima molt anar llegint els Drets Humans i visualitzar com aquests són “respectats” (si és que ho fossin realment) molt més a prop de nosaltres del que sovint la gent creu.

Bloggers Unite

[kml_flashembed movie="http://youtube.com/v/217hTm_rxE4" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en General, Internet i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Bloguistes Units per els drets humans

  1. esther ha dit:

    Mmmh… jo sempre he pensat que aquesta Declaració hi és només per a fer bonic.

  2. aniol ha dit:

    esther: Com els “10 manaments”?
    Es respecten tant poc que al final un no saps quina importància donar-los-hi.

Deixa un comentari

