un altre meme

Meme pillat del blog de la motagirl. L’he traduït al català, quina feinada.

ALGUNA VEGADA
T’has drogat? Oi tant, qui no ho sap? Les anàlisis no enganyen.
Has estat en un accident de cotxe? Sí, des de fora i des de dins.
T’has quedat sol a casa? Bastants vegades, però ara procuro ni liar-la que ja em vaig emportar força bronques de jove.
Vas estar tan borratxo que et vas desmaiar? Que jo recordi no, però en tot cas devia faltar poc.
Et vas cremar alguna part del cos per diversió? Per poc no em cremo una mà quan jugava amb foc.
T’han fet mal emocionalment? No seria jo qui hauria d’afirmar-ho.
Vas tenir un amic imaginari? jejeje Sí i no, tot depèn de en el que creguis.
Vas plorar per alguna pel·lícula? No sé perquè mai vaig veure el final de Bambi. Però m’he emocionat amb El Internado (la sèrie).
Et vas enamorar de algun professor? No, però sí d’una monitora d’unes colònies. Crec que fins vaig intentar “tirar-li la canya”, però que consti que ella tenia uns 20 i pico anys (jo uns 16)… Però ara ja em seria impossible retrobar-la.
Et vas enamorar d’algun dibuix animat? No sabria si quedar-me amb la Shiori o amb la Kozue.
Vas estar en un escenari? Amb un grup de pop-rock tocant el baix elèctric. Però ja m’he jubilat.
T’odies a tu mateix? Algun cop.
Vas tenir somnis repetits? I tant, i malsons també.
Vas demanar un desig a una estrella? Quan me n’he recordat sí, però com que després no me’n recordo de lo desitjat doncs mai sé si s’acompleix.

L’ÚLTIMA VEGADA QUE
Has somrigut: Aquest matí recordant la sortida a Alacant.
Has rigut: Recordant aquest migdia la paranoia que em va pillar el dijous passat a la nit.
Has plorat: No ho sé, però he estat melancòlic des que vaig tornar d’Alacant.
Has comprat alguna cosa: El divendres a Alacant on a la Fira del Llibre Antic vaig comprar els llibres:

No sé que m’ha pillat ara amb els llibres…

CREUS EN
En tu? Si no hi cregués, tan sols fotent-me una hòstia em recordaria.
En els/les teus/ves amics/gues? Sí, ja veus tu que estrany. 🙂
En el Pare Noel? Quan el veig al Centre Comercial de torn doncs mira…
El destí? Si cregués en el destí perdria les ganes de seguir vivint. Quina emoció tindria viure llavors?
En la vida en altres planetes? Espero que com a mínim no siguem els únics en aquest món, sinó la cosa està fotuda.
Que es pugui ser fidel sempre? Jo ho he intentat sempre, però si et fallen…
L’astrologia? Depèn de qui la utilitzi.
En la màgia? El mateix que amb la Astrologia.
Àngels? jejeje Això ja se’m fa més difícil.
Fantasmes? Perquè no.

AMICS I VIDA
Tens novia? Avui dia no, i a vegades em dol.
Tens amics homosexuals? Doncs vaig descobrir fa uns anys que sí, però no el veig de fa temps.
Te’n recordes del teu primer amor? Sí.
Encara el recordes? És fotut però la recordo, però ja fa més de 7 anys i no crec que ella també em recordi.
T’has enamorat alguna vegada d’una persona no corresposa? Masses cops.

PREFEREIXES
Comèdia o drama: Depèn de les ganes…
Llet sencera o desnatada: No hi penso, agafo el primer que trobo i que senti bé per esmorzar.
Flors o bombons: Tant me faria.
Blanc o negre: La roba que porto mescla els dos colors.
Alba o Capvespre: Es poden gaudir els/les dos.
Pop o Rock: Un, l’altre i els dos alhora.
T’adorms tard o aviat? Si estic prou bé, tard.
Lluna o sol: La lluna! Com si no quedés prou clar amb la imatge del blog.
Or o plata: Se me’n refot tant això dels metalls preciosos…
Enciam o tomàquet: Enciam.
Amor o amistat: Un amor, i vàries amistats.
Caramels o xiclets: Depèn del temps i el moment.
Sabates o sabatilles: Ara porto botes.
Cotxe o moto: Indiferent.
Cantar o ballar: Em costa… Però totes dues coses quan estic sol.
Violeta o verd: Violeta (indi, lila,…).
Estiu o hivern: hivern.
Publicitat preferida: Un anunci de TV de Bimbo on sortia un pare que deia al seu fill: “Tu abuelo se llamaba Nemesio, yo me llamo Nemesio y tu te llamas Nemesio…”. L’escena següent és el noi a casa seva i cridant al gos (un pitbull): “Nemesio!!”. Me’n recordo perquè Sant Nemesi és el 20 de febrer, el dia que vaig néixer, fa uns quants anys.
Pe·lícula favorita: Terminator 2 (a quants memes m’ho han preguntat ja?).
Cantant preferit: Ara alguna cantant de música celta (qualsevol de les de Luar Na Lubre, Lorena Mckennit, Priscilla Hernandez,…).
Plans: La melancolia m’impedeix pensar en fer plans…

Ja sé que varis/vàries de vosaltres no esteu gaire inspirats, així que esteu nomenats en aquest meme tots/es vosaltres.

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en General, Meme i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

8 respostes a un altre meme

  1. esther ha dit:

    doncs no sabia amb què actualitzar! faré el meme aquest! 🙂

  2. Wostin ha dit:

    Carai! aixi que també t’agrada Herman Hesse? jo només he llegit “Mi credo”, però el meu pare (que és entusiasta dels llibres de filosofia) m’han donat referències boníssimes de les seves altres obres. És fantàstic (bé, en Herman Hesse, i mon pare jaja).

    Si m’ho permets, també m’apunto la opció d’actualitzar amb un meme com aquest 😉

  3. aniol ha dit:

    esther: Fes fes. 🙂
    Wostin: Doncs no en coneixia gaire del Herman Hesse però sempre m’havia cridat l’atenció el llibre aquest de Demian.
    No sé si acabaria bé amb un pare filòsof, sempre he tingut diguem-ne “conflictes” amb els professors/es de filosofia.

  4. lluiski ha dit:

    mmm esta moolt guapo el meme, però no el tens que passar en altres blocs?, es que sinó el tanques ja 😦

    apa fins aviat

  5. aniol ha dit:

    lluiski: Fes-lo. Nomeno a tots els qui no saben què posar aquests dies al blog i qui el vulgui fer és lliure de fer-lo.

  6. menxu ha dit:

    Jajaja, a mi també m’agrada Terminator 2. Quan era petita estava bojament enamorada del noi protagonista :$

    Sempre he cregut que els baixistes són els mes atractius d’un grup. Després venen els bateries, despres els guitarristes, i després els que toquen el flaviol… (aquest últim es conya xD) A la meva adolescència em vaig voler comprar un baix, però al final he acabat amb l’elèctrica xD

  7. aniol ha dit:

    menxu: Feia temps que no veia un comentari teu al blog, quin honor.

    Em va agradar Terminator 2 i no el 3, perquè en el 2 hi havia la idea de: “No hi ha destí.” Cosa que en el 3 aquesta idea desapareixia.

    Sobre la 2a qüestió que comentes… No et podria respondre jo, em tinc massa poca auto-estima.

  8. Retroenllaç: lluiski bloc » Blog Archive » Meme: un altre meme

Deixa un comentari

