Sant Jordi 08

Avui, diada de Sant Jordi, tinc bastants dubtes de rebre algun llibre i jo d’oferir alguna rosa.

Malgrat això, alguna cosa sobre llibres o Sant Jordi hauríem de dir… Tinc dos llibres que tinc pensat llegir a l’estiu:

http://commons.wikimedia.org/wiki/Image:Drake_på_en_medeltida_vävnad%2C_Nordisk_familjebok.pngNo sé per quin dels dos començar i com que tots dos em desperten el mateix interès per llegir-los a més que en publicaré la ressenya al blog, us ofereixo la possibilitat de dir-me per quin dels dos començaré. No publicaré una enquesta, sinó que amb els comentaris m’ho hauríeu de dir, us ho podeu prendre amb calma però tampoc no aplaceu gaire la resposta.

Aquest any em sembla que poca cosa més en podria dir que fos adient per una diada de Sant Jordi.

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en General, Llibres. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

10 respostes a Sant Jordi 08

  1. tresblau ha dit:

    Comença pel menys gruixut. Així el podrás explicar abans.

  2. Wostin ha dit:

    Penso que tresblau té raó jajaja. Però tot i això, jo començaria per “Et donaré la terra”.

    El que tinc ganes de llegir és el de Joan Miquel Oliver (Antonia Font) “El misteri de l’amor”

    Feliç diada Aniol!

  3. Álvaro ha dit:

    Espero que hagi anat bé la diada!

  4. esther ha dit:

    Sempre et quedarà el Sant Jordi de l’any vinent 😀 però jo et recordo que no cal que sigui 23 d’abril per a rebre una rosa o un llibre, fins i tot, qualsevol altre dia, que et sorprenguin amb això, no té preu…!

    Pel titol, em decanto més per “et donaré la terra”. Ja ens diràs que tal!!!

  5. aniol ha dit:

    Tresblau: Doncs com que ho llegiré a l’estiu potser no influeixi gaire que trii el més llarg o el més curt.

    Wostin: El del cantant d’Antònia Font ha d’estar bé, però no sé si em seria fàcil veient que ha optat per escriure ortogràficament i sintàcticament tant lliure.

    Álvaro: Espero que també t’hagi anat bé a tu Álvaro.

    esther: Quantes n’has rebut aquest any? 🙂

  6. caterina ha dit:

    Un dels dos llibres que vaig comprar el dia de Sant Jordi, va ser el de Et donaré la terra. Jo crec que pot ser una bona novel·la per a les vacances i l’estiu 🙂

  7. aniol ha dit:

    caterina: Esperava un comentari teu, parlant de llibres desitjava el consell d’una persona experta. Sembla que pel que heu anat dient acabaré començant pel “Et donaré la terra”.

  8. caterina ha dit:

    A mi m’han dit que si t’has llegit Els pilars de la Terra i L’esglèsia del mar i et van agradar, també sol agradar Et donaré la terra 😉

  9. joan ha dit:

    Tens raó Caterina.
    Vaig llegir Els pilars de la Terra i l’Esglesia del Mar i aquesta primera setmana de vacances he començat i acabat “Et donaré la Terra” i tots tres m’han agradat.
    Enganxa força… si t’agrada la novel·la històrica.

  10. aniol ha dit:

    @caterina: El Et donaré la terra m’està agradant molt. Em falten bastantes pàgines per acabar-lo, però té una bona entrada assegurada i amb tot tipus d’elogis.

Deixa un comentari

