Premi drado

L’Eva m’ha nomenat per un meme: el premi drado.

El que m’ha fet gràcia és el text que l’acompanya:

La I entrega de premis dardo 2008 s’obre pas entre un gran elenc de premis de reconegut prestigi en el món de la literatura, i amb ell reconeix els valors que cada blocaire mostra cada dia en el seu esforç per transmetre valors culturals, ètics, literaris, personals, etc.., que demostra la seva creativitat a través del seu pensament viu que està i roman, innat entre les seves lletres, entre les seves paraules trencades“.

Això és un bon exemple de com escriure un text de 70 paraules sense acabar dient res de manera clara o oferint alguna cosa nova.

Però anem a nomenar, agraint a l’Eva la consideració:

  • Menxu: Em sembla que l’he nomenat en quasi cada meme d’aquest tipus, però és que no he deixat encara de seguir-lo i encara em sorprèn.
  • Diari d’un drogadicte: El tinc una mica abandonat, però encara el visito sovint per saber com li van les coses.
  • Martini 2.0: Coi, la Laura. Ja fa temps que no en sabem d’ella, esperem que aviat retorni.
  • taxidriver: El ddriver és el ddriver.
  • Pedra foguera: Un dels blogs i persones que he descobert aquest any.

Per cert Eva, amb entrades com la de Lilith vaig ampliar la temàtica d’aquest blog.

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en General, Meme. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

7 respostes a Premi drado

  1. eva ha dit:

    ostres doncs no havia llegit l’entrada aquesta de lilith, la evritat és que, com pots comprovar darrerament no estic tan ficada al món blocaire!

  2. esther ha dit:

    Moltes gràcies per la nominació! =)
    Tot i així, jo crec que cadascú que té un bloc (o blog, o blok, o bloq… el que sigui), i hi escriu encara que siguin quatre paraules per a oferir-les a tot aquell qui estigui disposat a tafanejar, ja és un gran què.

  3. aniol ha dit:

    eva: A vegades sorprenc amb entrades de temes així. Jo tampoc tinc gaire dedicació últimament… Sort de Netvibes.

    esther: Jo crec que avui dia el mèrit no és tenir un blog, sinó oferir continguts originals. Abunden els blogs que es basen sols en copiar->enganxar. No dic pas que no es pugui fer un blog penjant-hi vídeos i imatges curioses com per exemple el Tresblau, però tal i com fa ell han de ser coses originals i que no s’hagin vist repetides vegades.

  4. Tresblau ha dit:

    La llàstima és de no disposar de més temps per poder fer anar el “coco” amb soltura.
    Si només llegint els blocs que més o menys estan en la meva pàgina del Reader ja m’ha passat l’estona.
    Per cert, tinc encara que llegir uns quants dels teus Aniol. No els fassis tant llargs, home! 🙂

  5. aniol ha dit:

    Tresblau: Sé que els faig llargs, però també en publico un cada setmana més o menys, vaig seguint el calendari lunar per publicar els dies de lluna plena. 🙂

  6. Tresblau ha dit:

    No em diguis que ja fas com els pagesos jejejeje

  7. aniol ha dit:

    Tresblau: És que m’estressava bastant haver de publicar diàriament i com que dispersar les entrades era poc pràctic i bastant desordenat, veient que m’agradava el tema de tenir la lluna com a imatge del blog, vaig agafar el calendari lunar, com que de llunes plenes n’hi ha més o menys setmanalment, doncs vaig acabar acabar decidint que tendiria a publicar els dies de lluna plena. És bastant llarg, però si vols veure el procés pots llegir-te dos entrades en que en parlo.

Deixa un comentari

