Recuperant, fent

Aquesta setmana passada he anat fent coses, feina i tasques pendents.

Si vols música per escoltar per aquesta entrada: EST! de Rein.

SomGNU
SomGNU és una pàgina i comunitat que em va enganxar des del primer dia. Dirigida per en Pau o n’alvaromartinez, a més d’altra gent amb qui encara no he tingut el plaer de parlar, es dedica a divulgar el programari lliure, tant pel seu fòrum, Wiki amb tot de manuals (on ja hi he passat alguns que tenia al blog), o bé per la pàgina on hi publiquen notícies.

El fet és que sempre havia vist com posar notícies de llançaments de versions de programes lliures no tenien gaire repercusió en el meu blog, pel fet que quan un es posa a descriure aspectes molt tècnics si no es troba amb lectors predisposats (sense culpar a ningú, sols comprensivament), la comunicació no acaba de funcionar. Així doncs quan vaig veure que SomGNU feia “més públic” que es podia col·laborar enviant notícies que serien publicades a la seva pàgina, pensant-hi al final vaig provar-ho. El fet és que avui sortia la primera notícia a SomGNU redactada per mi (i adaptada a l’estil de SomGNU pel Pau) i em fa prou il·lusió.

Decidit a publicar a SomGNU sempre que pugui notícies de programari lliure, la categoria destinada que tenia al blog podia haver-se esborrat, però clar, sempre ve de gust reflexionar sobre el que un mateix pensa o experimenta amb programari lliure, així que de moment sobreviurà. Però us animo a seguir SomGNU ja que és allí on trobareu novetats sobre aquest apassionant “món” que cada cop es fa més gran:

Jamendo
També aquesta setmana passada vaig reprendre l’enviament de correus amb l’Amélie Roelants (Marketing and artist support) de Jamendo la qual intentava ajudar-me a recuperar l’usuari que fa mesos vaig registrar a Jamendo, però que per lo burro que sóc vaig abandonar i vaig oblidar-me de la contrasenya, el correu electrònic amb el que el vaig registrar ja no existia,… Un merder que ens va portar força temps de proves, intents fallats de recuperació de la contrasenya i conseqüentment de l’usuari. Però finalment avui ja he pogut recuperar-lo, jo estic content i l’Amélie sembla que també. Segurament ella més per no haver-me d’aguantar els correus insistents 🙂 i el meu anglès atrofiat, podria haver-ho intentat en francès, però no és un idioma que em desperti molta simpatia (traumes que un té de l’ESO). Portàvem ja setmanes amb correus electrònics per aquí i per allà però ella s’hi ha posat seriosament i al final s’ha aconseguit. Jo li agraeixo que hi hagi posat interès, qualsevol altre persona simplement m’hagués dit que esborrarien l’antic usuari i que em dediqués jo a registrar-ne un de nou.

https://i0.wp.com/img367.imageshack.us/img367/7591/jamartistssimplexi8.png

Podeu veure ja com he recuperat el temps i he anat afegint tots els grups que havia anat descobrint durant aquests temps d’espera:

Dóna gust escoltar a qui fa les coses per pur plaer, pel simple fet que li agrada fer-les i com que no fa mal a ningú les fa.

RSS
Com a informació us recomano que canvieu la direcció del fil RSS que utilitzeu per a assabentar-vos de les entrades noves d’aquest blog per aquesta:

Amb aquesta direcció tindreu sindicat aquest blog i se us contabilitzarà en el contador i estadístiques de FeedBurner. Ja hi ha qui explica més això de Feedburner.

Podeu veure com a la barra de la dreta també hi he posat el contador i un logo lilós sota el títol RSS enllaçant també a aquesta URL de FeedBurner.

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en de mi, General, Programari Lliure i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

6 respostes a Recuperant, fent

  1. Pau ha dit:

    Home, ja t’ho vaig comentar, però, encantats que participes amb nosaltres!!!… (i gràcies per les flors, jeje).

  2. aniol ha dit:

    Sí, ja et vaig dir que m’estava bé com quedava.

    Costa trobar pàgines en català que s’actualitzin tant sovint com SomGNU i que parlin de programari lliure, dissortadament tenim exemples de pàgines que van retornant->desapareixen->tornen->desapareixen… A més, no només us limiteu a les notícies.

  3. esther ha dit:

    El primer article sempre fa il·lusió! Jo, el meu, el tinc penjat al suro del despatx, la plantada d’un arbre d’un barri del meu poble… xD

    De Jamendo, ja n’havia sentit a parlar. Tinc un amic que fa un parell de mesos em va recomanar uns quants artistes, i sonen molt i molt bé! És una bona manera de recolzar-los…

  4. aniol ha dit:

    esther: El “suro del despatx”, que bé sona això. 🙂

    Moltes vegades em pregunto com encara hi ha músics que diuen que fan música per pur plaer, però en canvi es neguen a penjar la seva música a Jamendo… Què hi farem, d’hipòcrites i cínics n’haurem de continuar aguantant sempre que rebin suport.

  5. eva ha dit:

    això del jamendo que et va passar m’ha fetr ecordar una experiència similar a la que vaig tneir… té, si vols riure xD
    http://evadiari.blogspot.com/2005/12/el-log-in-i-el-rememeber-me.html

  6. aniol ha dit:

    Eva: Sembla un acudit la teva història. 🙂

    Jo també acostumava a posar contrasenyes molt xorres i en repetia vàries.
    En els últims temps però, tinc vàries contrasenyes segons el lloc, i cada contrasenya està basada en sèries de lletres+números+símbols per tant gairebé il·lògiques i que en la immensa majoria no recordo ni de memòria.
    És el propi Firefox el qui s’encarrega de recordar-les i posar-les per mi i és el Keepass el que les emmagatzema de manera encriptada. Et recomano Eva que donis una ullada a Keepass, possiblement li trobis tanta utilitat com li he trobat jo.

Deixa un comentari

