Coses que veig

Consumeixo quantitats considerables d’informació amb pretensions satíriques, és el que un necessita fer veient això que en diuen “campanya” però que…

M’ha agradat força les paraules del Cuní a l’entrevista a El Periodico del dia 29 de febrer. Sobretot em quedo amb unes frases sobre el “cara a cara” del dia 25:

  • ¿Qué destacaría del cara a cara?
  • Me gustó que se oficializó que la política es sinónimo de mentira. Los dos candidatos se pudieron decir mentiras impunemente.
  • Eso no es bueno de cara a las expectativas del ciudadano…
  • Pero, como mínimo, es transparente. Ahora, por fin sabemos que la mentira, oficialmente, es sinónimo de política.

Font:

Però clar, tinc tantes poques expectatives en això que n’anomenen els de TV3 EG08 que em poso a buscar coses més gratificants. Com per exemple trobo que la frase “¡No siento las piernas!” doncs resulta que no la va dir pas Stallone en el paper de Rambo, també trobo un vídeo en que mostren líquids que no es barregen, a més d’una entrevista de la revista Playboy a Groucho Marx.
Finalment un blog que m’ha encuriosit bastant, malgrat que no crec que em sigui fàcil de seguir: La pàgina d’edelon que treballa a Mobuzz. Demostra que un pot prescindir de publicar en un blog directament i anar fent ús de les xarxes socials i de micro-blogging o video-blogging sumant tot un ventall de més possibilitats mentre el que publica a cada pàgina surt també publicat i classificat per categories a la pàgina.

Aquesta entrada va dedicada a Tresblau. Ho sento si no estic gaire pendent del teu blog, però espero que hagi pogut oferir-te almenys una rialla, ni que sigui sarcàstica. Potser amb la promesa de no publicar tonteries banals al blog et devia deixar una mica orfe. He volgut recopilar el que he cregut que tenia més nivell, així complint la meva promesa però alhora deixant un cert marge cap a temes més fàcilment encabibles dins la concepció que vull tenir per al blog.

Tinc vàries entrades pendents d’acabar o de veure’m amb ganes de publicar, no acabo de recuperar els ànims.
M’esperen unes setmanes bastant difícils de digerir respecte a feina… No truqueu gaire a la porta que sinó em sento massa presionat.

P.D: Bloctum ja ha actualitzat el sistema.
He volgut provar el bug que vaig dir-vos fa temps, sembla que ja no funciona ara.
Acabant dient que tot i que he hagut de renunciar al reproductor de música en el blog, agraeixo molt a Bloctum que hagi actualitzat el sistema i amb la velocitat que ho han fet. Tot i que vaig veient que hi ha un degoteig de gent de bloc.cat cap a blogspot i d’usuaris de Bloctum a WordPress.com, jo em mantinc a Bloctum i una mica més ara que hi ha novetats.

Aquesta entrada s'ha publicat en General, Humor, Internet i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

5 respostes a Coses que veig

  1. tresblau ha dit:

    Gràcies per la dedicatória. Primer és lo primer, no et preocupis per res que només ens faria falta patir pels blogs i tot!
    A mi també em costa prou actualitzar i perdre una estoneta en fer algun post en condicions, però com no vivim d’això…
    Ja ho saps si vols animar-te una mica passat pel meu blog i veura’s com n’hi han de pitjors, de molt pitjors 🙂
    Ànims!!!

  2. esther ha dit:

    És trist adonar-se’n que la política i tot plegat és mentida… M’ha fet gràcia en aquesta entrevista a El Periódico com li retreu en Cuní al Campo Vidal que es fes la foto amb ZP i Rajoy… matins.sí, matins.no

    Apaaa, animaaa’t, que ja és març, ve la primavera i fa solet 😀

  3. caterina ha dit:

    La política és una presa de pèl. De cada dia n’estic més convençuda i sí, és trist que sigui així perquè al final només ens necessiten al poble, per a obtenir vots i ells aconseguir el poder. Res més…

  4. eva ha dit:

    caram que espavilat el Cuní no? jajajaja
    parlant del debat… si no fós per que és de ICV votaria l’Herrera, si aquest tio estigués en un altre partit…. té fusta!

  5. aniol ha dit:

    Tresblau: També és que no tinc gaire temps últimament, i m’és fàcil fer entrades com aquesta.
    Esther: Març marçot, mata la vella vora el foc i la jove si pot.
    caterina: Doncs sí, però quan això ja ho diu un comunicador de TV tipus Cuní, és que la cosa ja és molt descarada. I ho és de descarada.
    eva: En els debats a TV3 saps que si els polítics no et fan molt el pes, sempre pots esperar que hi hagi de moderador el Cuní.

Deixa un comentari

