Neteja

Doncs avui, aprofitant que tindré uns dies de descans, per a emprendre novament la tanda d’exàmens finals a partir del dilluns que ve, he aprofitat per a intentar fer neteja.

En les meves reflexions de ja fa temps, vaig proposar-me deixar d’escriure entrades “xorres” i currar-me més les entrades (agafant temes i esplaiant-m’hi, no pas posant-hi qualsevol bajanada d’internet), això sí, dilatant el termini en que es publiquen i sense pressionar-me a l’hora de crear-ne. Ho he anat fent fins llavors i les estadístiques m’han demostrat que les visites i els comentaris ho agraeixen. Potser serà coincidència, però jo ho vull creure així, i el blog vull que tingui un cert nivell.

Així doncs, avui he esborrat unes quantes entrades que creia hereves de la meva dolentíssima costum de fa temps. Un llistat amb algunes (les que estan en cursiva és que no he pillat el títol exacte):

  • Una sobre Sé lo que hicísteis Una d’aquelles on posava quatre vídeos del YouTube i em quedava tan ample. Quina barra…
  • Una sobre Jars of Clay Aquesta m’ha costat esborrar (he hagut de reflexionar) perquè hi havia comentaris d’una persona que m’hagués agradat conservar… snif? No em sento gaire bé.
  • de melancolia breu L’he considerat massa curta per a ser considerada interessant.
  • coses que no vull tenir presents Doncs això.
  • modificat el de “El saben aquell que…” Aquesta tan sols l’he modificat, eliminant-ne una part que considerava innecessària.
  • una entrada sobre sms xorres que tenia a l’antic mòbil També fora perquè ja els tenia guardats en un arxiu *.txt al disc dur així que era inútil posar-ho en una entrada al blog.
  • Ubuntu SE Algun/a lector/a hi tenia interès o curiositat, a part de mi? L’he eliminat perquè tampoc l’he cregut molt currada per la meva part.

Abans tenies 82 entrades, ara m’he quedat amb 58. Suposo que hauré baixat bastant en el rànquing de Bloctum, però quan s’opta per la qualitat és el que passa. Suposo que si no hagués fet el trasllat d’entrades que tenia a l’antic blog, la xifra encara hagués estat menor. Em queda el consol de saber que el que tinc ara publicat al blog ja ha passat un filtre de sel·lecció. Per als/les curiosos/es, el blog ara té 58 entrades i 214 comentaris, que donen uns 3,7 comentaris per entrada (la part dels comentaris us la dedico a vosaltres).

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en de mi, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

10 respostes a Neteja

  1. BamBuuu ha dit:

    stà molt bé això de fer neteja… jo ho deixò per després d’examens! tot i que la neteja no serà del bloc sinó de l’habitació en general i requereix més temps 🙂
    fer neteja = renovar-se!
    vagi bé! fins la propera!

  2. tresblau ha dit:

    Crec que no fas bé en renegar del teu passat “cutre” jejejeje

  3. yourwinterwish ha dit:

    De tant en tant va bé això de fer neteja. Jo ho faig tot soviny, sobretot a l’ordinador, perquè s’acumulen les coses que ja no són útils que no vegis.

    Salut!

  4. Adri ha dit:

    Jo també estava pensant de fer-ho…Ahir estava “trastejant” am el Salta! del blog iem vaig adonar que les entrades del principi eren molt dolentes…El que fa la inexperiència!

    Per cert, amb aquest comentari ja supero la mitjana de comentaris per entrada en aquesta entrada, eh 😛

  5. lluiski ha dit:

    realment val la pena fer neteja d’entrades del bloc?

  6. aniol ha dit:

    BamBuuu: Neteja de l’habitació… De moment no.
    tresblau: Ja sé que a tu t’agradava molt, però en el fons en cada entrada hi acostumo a posar alguna tonteria. Segurament no és suficient per saciar la teva set, però algo és algo. :mrgreen:
    yourwinterwish: Buf… A l’ordinador me’n faig un fart de fer neteja, és veritat que acumulem moltes coses inútils. Si ho fem en la nostra vida quotidiana, perquè no ens hauria de passar el mateix a l’ordinador, al mòbil,…
    Adri: Gràcies per superar la mitjana! 🙂
    lluiski: Val la pena si consideres que vols seguir una manera de fer les entrades (una guia d’estil personal) i si vols mantenir un control de “qualitat” sobre el que hi ha publicat al teu blog. Però el blog de cadascú és de cadascú, i és cadascú qui decideix si ho vol fer o no.

  7. tresblau ha dit:

    Bé, si es així t’ho deixo fer 🙂

  8. caraocreu ha dit:

    Ja va bé això de fer neteja cada cert temps. Jo quan vaig fer el trasllat al nou domini també ho vaig fer, tot i que vaig podar poquet.

    Sort amb els examens! Salut!

  9. montse ha dit:

    que vagin bé els exàmens, i segueix lluitant pel nostre país.

  10. aniol ha dit:

    caraocreu:Et quedes bastant a gust després de fer-ho.
    montse: Això del tòpic de lluitar pel país d’un… Prefereixo sobreviure-hi, això sí, si es pot lluitar es lluitarà, però lo principal és sobreviure-hi.

Deixa un comentari

