Meme: Sèrie preferida

La pregunta original d’aquest meme (pillat de Rumbo a Japón 2.0) és “Què m’agrada de la meva sèrie preferida?”, però com que ho trobava molt llarg doncs ho he deixat més breu.

Podria parlar de House, Trigun,… Però parlaré del descobriment de l’any passat i que en aquest any encara m’ha enganxat més: El internado.

He creat també una categoria anomenada El internado perquè he cregut que tindria prou ganes com per parlar de la sèrie en demés entrades.

L’escala de “El Internado”

Podria resumir-ho de manera barroera com: “les aventures d’una colla d’adolescents i menors que viuen en un internat on al principi apareixen gnoms, després cadàvers de nadons, després festival de noies lleugeres de roba i una banyant-se en boles cada dia a la llacuna, al cap d’uns capítols hi ha intents d’incendiar l’internat, se saquegen tombes,…”

Molta gent no li fa gràcia començar a veure la sèrie, ja que el canal que l’emet no està molt ben considerat per la seva dubtosa ètica. Però tret d’alguns actors que per mi no estan al nivell (se salven per ser novells), l’argument és força bo i també hi han hagut de moment vàries escenes dignes de recordar. El resum de manera barroera que n’he fet jo, és perquè us en podeu fer una idea del que s’ha pogut veure fins ara a la sèrie, però la cosa és més seriosa i més currada.

El dia 2 de gener de 2008 es va emetre el capítol en que es desvetllava un dels grans secrets de la trama, així que si la comenceu a veure ara, se us pot fer una mica rebuscat ja que els personatges ja tenen varis vincles entrecreuats.

Recordo que la 1a temporada no va tenir que diguem un gran èxit, però sembla que amb la segona ja hi ha hagut prou seguiment. Fins que no emetin la 3a temporada ens quedarem ansiosos.

A internet hi ha diverses webs per a conèixer-ne coses, podeu visitar la web d’antena3 (on trobareu l’últim capítol emès), la web oficial,… i com no la Wikipedia.
Però a mi ja em comença a venir la melancolia ja que el final és pròxim o això em sembla, i per tant assaboreixo cada capítol com si fos l’últim… Malgrat que encara queda una temporada més, que sortirà a l’abril o maig. Quan surti en DVD (si ens fan el favor de treure-la en aquest format) a veure si la compro.

Per als que voleu veure la sèrie heu de saber que encara queden moltes coses a resoldre:

  • Què són les llumetes del bosc.
  • Perquè apareix el feix de llum enmig del bosc.
  • Què li van fer a la Paula perquè se li tornin els ulls en blanc per la nit.
  • Què era el conill de tres caps que va aparèixer al bosc.
  • Sabem que Mateo va matar la noia aquella, i ara què?
  • Sabrà al final Ivan que Maria és la seva mare?
  • Què passava amb alguns orfes de l’internat que tenien un QI molt alt?
  • Com és que la mare de Marcos i Paula està viva? Què se n’ha fet del seu pare?
  • I el gnom, sabem que està mort, però no hem vist pas què se’n feia d’ell. Realment està mort?

Espero que no passi com Perdidos i no hagin liat tant l’argument com per no acabar resolent totes aquestes incògnites (i més que n’hi ha).

Buscant i buscant es pot trobar fins i tot un blog de fans:

Com a mínim d’alguna cosa m’ha servit buscar per internet (a part d’ampliar la llista d’assumptes sense resoldre de la trama) i és saber què és el soroll que surt després que surti la cortineta en gran amb el nom El Internado La Laguna Negra i el logotip.

Potser creieu que la sèrie no és pas gran cosa (com deia algú, no té res que no es pugui pagar amb diners: decorats bons, ambientació correcte,… jo a més salvaria gran part dels actors “veterans” i el personatge de Paula, Ivan,… Marcos ja no), però si un li posa interès i intenta donar-li emoció pot enganxar bastant. Com a alicient per a enganxar-s’hi ara és que a cada capítol surt un “En anteriores capítulos de El Internado…” amb la veu de Paula que ajuda molt a enganxar-se a la trama, ja que és un capítol setmanal i hi ha cops en que alguns detalls se t’havien oblidat.

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en General, Meme, Sèries. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

5 respostes a Meme: Sèrie preferida

  1. tresblau ha dit:

    M’apunto a la teoria de Perdidos, al final es fotran un gran embolic, i és que basar-se amb les audiències per allargar o acursar els capítuls no sol acabar bé.

  2. lluiski ha dit:

    prefereixo jo entre fantasmas!

  3. aniol ha dit:

    xdut/da:M’ha sorprès trobar un comentari teu.

    No sé què vols que digui, no tinc gaires aspiracions per aquest pròxim any… De fet en podria tenir, però veient la mala sort que acostumo a tenir, prefereixo quedar-me en el meu racó fosc i intentar no fer gaire soroll.

    Lo cortès seria retornar-te el desig… Pren-to com vulguis, no estic d’humor (per variar…).

  4. Adri ha dit:

    Ep! Doncs a mi aquesta de l’Internado no m’ha interessat des del primer dia…La vaig titllar com una sèrie de l’estil de Rebelde o d’aquestes coses, i quan em vaig adonar de que no tenia raó, ja era massa tard per reincorporar-me…

    Jo em quedo am les americanes: House, A. de Grey, Lost… Que s’acabi la vaga de guionistes!!

Deixa un comentari

