Concurs videosDub

Curiosejant per Technorati veig que el lluiski m’ha nominat per a un meme (podríeu avisar-me per trackback, que així me’n assabento més ràpidament). És fins al 23 de febrer així que l’aniré fent a estones lliures.

Les bases del concurs estan al blog originari, un blog de videos de youtube.

S’havia de posar un video (o el que et roti), i com la imatge del blog acostuma a ser sempre la lluna:

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/HwgPX3XUnsc" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

Se sortegen regals per als qui facin el meme, així que…

Nomeno:

Aquesta entrada ha esta publicada en General, Meme. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

7 respostes a Concurs videosDub

  1. lluiski ha dit:

    j0j0jo0 jo tb vaig posar pr la sra eva, pero de moment no el fa!!!

    juaaaaaaaa juajua!

  2. Retroenllaç: Concurso videosDub « Tresblau

  3. eva ha dit:

    ei ei ei lluiski no l’havia vist pas aquest meme, tranquil que el faré 😄

    vaya tela aniol, i això delr eal és real o no? : bueno, fer-lo el faré, palabrita!

  4. lluiski ha dit:

    @eva : tranquila va ser culpa meva com diu el Aniol, no vaig fer un trackback!!!!!!

    😦

  5. aniol ha dit:

    Jo nomeno… Si el voleu fer o no ja depèn de vosaltres.

    Me’n havia oblidat dels trackbacks, ara els poso per si de cas.

  6. Xavi ha dit:

    Molt bona la canço!
    En català també és molt maca 😉

  7. Utòpiq ha dit:

    Gràcies per la menció Aniol, però no m’acaba d’agradar l’estratègia que tenen en aquest blog per donar-se a conèixer. Aconseguir enllaços oferint regals a canvi no sembla la manera més ètica de promocionar-se.

Deixa un comentari

