Va…

Si estàs de bon humor i no vols perdre’l, més val que t’estalviïs la lectura d’aquesta entrada.

Música:

Se’n va, diu que se’n va. La gent marxa, i no torna. No hi ha finals feliços, simplement hi ha finals.

I tu et quedes, observant com es buida el pati. No hi ha nevera a saquejar, ni alcohol, perquè qui marxa és amo del “bar”. “Droga dura”, suggereixen… Ho he captat, però no.

Tot passa sempre més ràpid que tu, perquè no saps ja que ets tant ínfim en tot plegat que no cal que ningú t’esperi?

Ja pots mirar com un per un els coloms cauen fulminats damunt l’herba, alguns ja fa temps que són cadàvers sense “rigor mortis”.

I porto ja temps pensant que aquesta entrada no té cap tema. Serà que no em passa res d’interessant. Doncs no seria d’estranyar… Puc anar escrivint paràgrafs en dies diversos, recopilant.

L’altre dia em ve una persona tota emocionada perquè havia tingut un moment d’allò més romàntic (cadascú té una opinió del que significa romàntic). És normal que se me’n refotés immensament la seva història? No m’importava la seva vida, ja en tinc prou en donar coherència i un cert sentit a la meva. Potser en altres moments hagués fet d’oient per simple interès en fer passar el temps, però ara no, ja no. Ja no hi ha camps verds plens de somnis, ni cels blaus esperant el sufocant sol. Diga’m que tot s’acaba i com, llavors t’escoltaré. N’hi ha alguns/es que ja fa temps que no em saben oferir cap història interessant a escoltar. L’estupidesa humana, es reflexa en moltíssima gent del carrer, que no vull conèixer perquè no la trobaria mai a faltar.

I els carrers segueixen sent foscos, plens de gent estranya que és capaç de demanar-te qualsevol cosa. Qui sabrà donar-me una raó o motiu pel qual pugui pensar que de tot plegat se’n podrà treure alguna cosa?

És igual que planegis o pensis que no acabaràs tornant sol, perquè sempre hi ha la possibilitat que sí sigui.

No acabaré mai de trobar cançons que havia oblidat? No voldria pensar que tot plegat és tan sols un dejà vu.

16 de desembre de 2007 Saps quan escrius una entrada i no trobes mai el moment de publicar-la perquè creus que encara podries dir alguna cosa més? Doncs és el que em passa a mi amb aquesta.

He hagut de posar la data perquè els dies passen i el meu estat d’ànim va variant: hi ha moltes tonalitats en la foscor?

Quantes coses hauré vist aquests dies sense ganes de veure? Masses. I mira que sempre aviso, però la gent no fa cas.

Hauria de recuperar el bon humor si espero fer alguna cosa durant les vacances de nadal… Però és que costa tant poc que et facin recordar el que creies oblidat? A vegades sembla com si l’objectiu fos que acceptessis les putades perquè sí.

http://www.publicdomainpictures.net/view-big-image.php?image=352

28 de desembre de 2007 “Hi ha una escola allà al mig del Montseny, on només hi estudien els nens,…”

M’ha arribat la “depressió nadalenca”…

Costa no animar-se un xic escoltant grups com Els Macarrons Són Bons. I menys quan els has vist en concert i saps fins a on arriben.

Però són les 00:43 i estic disposat a cedir i deixar que la foscor es torni companyia.

Has fet moltes coses, però si jo aconsegueixo “guanyar-te” tu te’n vas fora. No hi ha terme mig, o tu o jo. Un cop vam estar a punt de tenir l’enfrontament final, on hagués guanyat jo, però tu vas demanar temps i se’t va concedir.

I encara tornes amb redundància sobre mi, fent-me creure que podries reptar-me en condicions a un nou duel.

Uns són feliços, d’altres no ho som.

Les paraules se les emportarà el vent, però les ampolles quedaran damunt la taula.

N’estic fart, això es publicarà avui o ja no es publicarà. El cap em dona masses voltes, tinc fred i dormiré sol (3:30).

http://public-domain-photos.com/animals/black-and-white-cat-free-stock-photo-3.htm

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en de mi, Depressiu, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

