Preferències

La Caterina em passa un meme perquè sap que m’agraden molt… I podria ser que sí.

  1. Estiu – hivern: Estius sempre que estigui tancat en una piscina i sigui tota per mi (sota l’aigua no hi ha…), tant de dia com de nit, també si m’hi acompanyen amics/gues. Un hivern a la muntanya, en una casa perduda, també amb amics/gues i sense que molesti ningú.
  2. Anar de festa – quedar-se tranquil·la a casa: Depèn de la festa i demés. I sobretot de l’humor que tingui aquell dia.
  3. Fer matances del porc – ni parlar-ne, de matances: Sóc carnívor encara, i cada dia que passa se’m fa més complicat no oposar-m’hi.
  4. Nadal – que no existís, el Nadal: En part li trobo la gràcia perquè veus la família i demés, però potser tota la mercantilització que se n’ha fet és el que no m’acabo d’empassar.
  5. Aixecar-se prest – vetllar fins tard: Fa dos anys no hauria sabut què es volia dir amb “prest” però és el que té conviure a la facultat amb mallorquins, que aprens paraules noves. La meva resposta és: Vetllar fins tard i a no ser que ho pugui evitar, no aixecar-se prest. A vegades no trobo l’hora d’anar a dormir…
  6. Platja – muntanya: Muntanya!
  7. Una excursió a peu – anar a dinar en cotxe: Si s’ha de tirar milles: en un cotxe, jo espatxurrat, i veient com va passant el paisatge… Si es tracta de descobrir paisatges: una excursió a peu.
  8. Ferrero Rocher – Mon Cheri: Ferrero Rocher, Lindt,…
  9. Pare Noel – Reis Mags: Se me’n refot bastant. Sé que mai em portaran el que cada any demano: pau i tranquil·litat,…
  10. Cinema de terror – comèdia: La comèdia sempre ve de gust si es bona. Les de terror si em semblen suggerents a vegades, i en la justa mesura.
  11. Alonso – anti-Alonso: Jo és que havia arribat a ser més de Villeneuve, potser el Schumacher em feia més gràcia per allò que era alemany i que guanyava. Però avui dia és tot tant mediocre…
  12. Avió – vaixell: En avió no hi he anat mai encara, no sabria decidir-me.
  13. Mirar una pel·lícula – veure el futbol: Mirar una pel·lícula, amb el futbol només que em diguin el resultat ja en tinc prou.
  14. Tenir un ca – un moix: Si tingués una casa gran amb un jardí, tindria tant un gat com un gos.
  15. Fer sobretaula – enllestir ràpid: Depèn de qui estigui a la taula.
  16. Te – cafè: Cap dels dos. El te és quasi un somnífer per mi, el cafè és com adrenalina. Tampoc tant exagerat però no em senten gaire bé els dos.
  17. Xocolata blanca – xocolata negra: Blanca. Tot i que si és de molt bona qualitat (segueixo parlant de cacau) es poden fer excepcions.
  18. Comprar a una gran superfície – a un petit comerç del barri: A les grans superfícies hi compraria el més bàsic. En un petit comerç el més especialitzat. Tot i que comprar coses bàsiques en petits comerços també podria ser.
  19. Reial Madrid – Barça: Barça, sense dubtar.

Nomeno:

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en General, Meme. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a Preferències

  1. caterina ha dit:

    Gràcies per fer el mem. Jo acabo de penjar el que em vares passar. Veig que també t’agrada la xocolata Lindt però blanca! Vaia! Ets el primer blocaire que mostra una clara preferència per la xocolata blanca en lloc de la xocolata negra! 😀

  2. eva ha dit:

    aquest meme també mola molt ^_^ ara mateix acabo de publicar el que em va spassar ahir…

    ah! i altre cop gràcies epr lo del codi, suposo que aquest cap de setmana aprofitaré per modificar-ho!!

  3. Roc ha dit:

    Uoo!! M’has escollit per fer-lo tu també. Trapelles, voleu que faci mems o voleu veure fotos? haha
    Bé, en tot cas ja l’he fet, però no me n’he sortit com els demés i m’he allargat molt. Uix.

  4. Mercè ha dit:

    ei, el meme està molt bé i la veritat m’han agradat les teves respostes.

Deixa un comentari

