Test

Un test.

  • Quina hora és: Tard.
  • Nom i cognoms: Aniol. Sudo de posar cognoms, no voldria desvetllar el poc anonimat que em queda.
  • Aniversari: 20 de febrer
  • Signe del zodíac: peixos (piscis). Tot i que per alguns horòscops hauria de ser aquari, crec. Però sospito que encaixo més en Piscis.
  • Tatuatges: No. Tot i que els tribals no em desagraden.
  • Piercing: No m’apassiona gaire.
  • Estàs enamorada? No sóc gaire d'”atacar” prefereixo no cagar-la i esperar que arribi. Tinc l’auto-estima suficientment baixa com per no creure que algú m’estimarà.
  • T’agrades interiorment? No ho sé, suposo que sempre espot millorar.
  • Has estimat fins el punt de plorar per algú? Hi ha gent que sap del cert que sí.
  • Has tingut un accident de cotxe? Sí, n’he viscut varis, però en vaig sortir ben parat.
  • T’has trencat mai un os? Sí, un de la cama fotent-me una hòstia amb una bicicleta.
  • Pepsi o coca-cola? Coca-cola. tot i que no faig “fàstics” a provar marques vàries.
  • Confies en el teus amics? Normalment sí. Tot i que per diverses experiències, només dels qui realment considero amics/gues. “Sólo un amigo te puede traicionar”.
  • Color preferit: Lila, Indi, Violat, … Tota aquesta tonalitat.
  • Color preferit per la roba íntima: Negre.
  • Número de sabata: 43, tot i que alguns cops he gastat un 41, tot depèn de la sabata o bota.
  • Número preferit: 8.
  • Tipus de música preferida: Com podeu comprovar al reproductor de música d’aquest blog, els meus gustos són ben variats.
  • Bany o dutxa: Tant me fa.
  • Coses que odies: La incoherència, la hipocresia, la prepotència,… I moltíssimes més coses.
  • Com et veus en el futur: No em veig arribant a l’edat de jubilat, no per res en concret, simplement que se’m fa molt lluny.
  • De qui has rebut aquest correu: De ningú, en concret. L’he manllevat de la Brigitte.
  • Quin amic teu és el que viu més lluny: Suposo que hauria de considerar el Marcel que segons les últimes notícies deu estar per Alemanya.
  • Qui creus que serà el més ràpid de respondre: Ni idea, se’m fa molt imprevisible.
  • Qui creus que serà el més lent: El que l’acabi de fer més tard.
  • Quines coses canviaries en la teva vida: No voldria pas avorrir ara amb la meva penosa vida…
  • Ets feliç: No. Quan un és feliç perd l’afany de superar-se a si mateix.
  • Proverbi preferit: En tinc varis: “Pensa en el que creus, creu en el que penses”, “Coneix els teus enemics més que ells a ells mateixos”,…
  • Llibre preferit: Qualsevol que tingui des de fa temps al prestatge de l’habitació. Com a exemple: Heavier than Heaven,… I d’altres que no penso dir.
  • Que et fa més por? Les psicofonies i demés fenòmens paranormals.
  • La primera cosa que penses al matí, quan et lleves: Joder, un altre dia.
  • Pel·lícula preferida: Terminator 2,…
  • Si poguessis ser una altra persona, qui series? John Carmack.
  • Quines coses tens penjades a la teva habitació? Un dibuix pintat d’un pallasso, un calendari d’un restaurant xinès, un dibuix d’un bosc fet per mi, una foto de mi tocant el baix en un concert, un foto de mi als 4 anys,…
  • Lloc on t’agradaria anar? Ja ho vaig contestar això.
  • Penses que algú contestarà? Algú li farà gràcia, suposo.
  • De quina persona voldries llegir les respostes? Ara mateix m’és igual.
  • Perfum preferit: No m’apassionen les colònies o els perfums.
  • Esport preferit: El futbol no estaria d’entre els meus preferits.
  • Tímid/da o extravertit/da: Tímid.
  • Sobrenoms: Algú em diu Ani (per lo d’Anakin SkyWalker em van comentar, per la semblança amb el nom), però no en tinc més.
  • Mar o muntanya? MUNTANYA.
  • Et fa por la mort? Pse, a vegades.
  • A quina hora vas a dormir, generalment? Tard, a la 1, 2, 3,… Depèn de què hagi de fer al dia següent. Hi ha nits que ni dormo.
  • Que vols dir a la gent que el llegeixi? Encara em pregunto com sou tan massoques per llegir entrades tant llargues com aquesta.

Nomeno:

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en de mi, General, Meme. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

6 respostes a Test

  1. caterina ha dit:

    Gràcies!!! Aquest sí que el faré! 😉

  2. Roc ha dit:

    Ostres, aquest test me’l va enviar la Brigitte per mail (quan jo la vaig nominar per un mem) i em va demanar a veure si el feia. Encara està esperant xDD
    Dius que hi ha nits que no dorms? Collons, no sé com t’ho fas. Jo avui he dormit poc i m’anava adormint per totes bandes xD Encara és estrany que no m’hagi fet mal amb cap màquina.

  3. tresblau ha dit:

    El faré, no se quan, demà? el mes que ve? d’aquí dos anys? No ho sé pero quan menys t’ho esperis el faré.

    Records.

  4. Laura ha dit:

    Caram, caram, de mica en mica anem descobrint més cosetes d’aquests misteriós “Ani” (m’ha agradat aquest diminutiu, Ani).

    En fi, a veure si a través dels mems vaig coneixent més cosetes sobre tu. Petonets!

  5. aniol ha dit:

    caterina: Estarem atents a veure com el respons.

    Roc: Hi ha nits que tinc insomni, nervis,… Em poso a escoltar música amb auriculars a tot volum,… Masses traumes i malsons que té un.
    I sí, hi ha hagut nits que no he arribat a dormir, però tampoc passa sovint, potser algun cop cada certs mesos.

    tresblau: No hi ha pressa, quan puguis.

    Laura: Oh, quin honor que la Laura tingui interès en saber de mi. 😳
    Només hi ha una persona que em digui Ani, i tampoc sempre, així que costa una mica que respongui quan algú em crida amb aquest diminutiu. “Petonets” diu… buff.

  6. eva ha dit:

    ostres tu, acabo de deixar-li un comentari al Un cel vermell dient que esperava que algú em passés el meme que havia postejat…no era aquest però era similar… vaya tela! bueno, prometo publicarlo!!!

    ah! i per cert, gràcies pels teus consells, com veuràs alguns els he tingut en comtpe, ara bé, el tema del menú dels mesos i les entrades….no ho he pogut/sabut modificar lo de les fletxetes, pe`ro ho he estat mirant per que estaria bé psoar-hi una boleta o una cosa per l’estil….

Deixa un comentari

