Meme – Temps Enrere

El farem amb calma perquè hi ha preguntes en que hauré de pensar i recordar… I no sé si en tinc ganes, ni si això sortirà publicat. L’he agafat del blog de Cesarius Revolutions.

  1. Jo 10 anys enrere: Per tant, amb 10 anys. Segons els meus càlculs estava fent 4t de primària, encara no hi havia ordinador a casa i els meus gustos musicals es limitaven a Sopa de Cabra i alguna cosa més (Lluís Llach,…).
  2. Jo 5 anys enrere: Encara no havia acabat la ESO (estava a 3r) i ja consumia alcohol buscant el coma etílic. Per sort d’alguns o desgràcia per a uns altres, no el vaig trobar, però poc hi devia faltar. Encara recordo una ocasió en que… Bé, és igual, no ho vaig aconseguir.
  3. 1 any enrere: En tenia 19, després d’un 2n de BAT amb final hiper-depressiu, d’un estiu nefast, i una Selectivitat de “campi qui pugui”; començava 1r d’Història.
  4. Ahir (16 de novembre): Doncs ahir estava acabant la 2a part de la meva estúpida reflexió, alhora per a alleugerir el meu estat anava fent un meme.
  5. Avui (17 de novembre): Doncs avui m’he aixecat tard, començaré a pensar tard i treballaré una mica més aviat. I sembla que a la nit em trauran a passejar per algun lloc.
  6. 5 cançons de les quals em sàpiga la lletra: Si vaig amb més d’un 0,5% d’alcohol etílic al cos, et puc cantar el que em posis i que em conegui. Això sí, no es promet fidelitat en el que és el tema de la lletra.
  7. 5 llocs ideals per visitar:
    1. M’agradaria molt tornar a Alemanya.
    2. Tampoc no em trec del cap el tornar a repetir una estada a Taizé.
    3. Hauria de visitar un altre cop Planoles.
    4. Estats Units
    5. Londres
  8. 5 coses que m’agrada menjar:
    1. No dic mai que no a un bon entrecot, no gaire fet.
    2. Seria pecat rebutjar un salmó fumat amb cobertura de caviar.
    3. Carpaccio de bou o vedella, amb parmesà.
    4. Espaguetis a la carbonara.
    5. Un cous-cous ben fet, potser també.
  9. 5 joguines preferides:
    1. La plastilina
    2. Pindball
    3. Baldufa
    4. Qualsevol aparell per a jugar al 3 en ratlla.
    5. Derivats dels que he anomenat.
  10. 5 distribucions de GNU/Linux preferides:
    1. Ubuntu (la que faig servir)
    2. Debian (pels mèrits amb tants anys)
    3. PCLinux OS (amb KDE, potser una de les que ha fet durar més instal·lada)
    4. Fluxbuntu (tot i tenir-hi quasi nul·la experiència, sempre em provoca una certa curiositat i vés a saber si algun dia la sabré fer servir del tot.)
    5. Slax (per ser petita i ràpida de fer servir)
  11. 5 persones a les que passes aquest meme (ja sé que la pregunta 10 no la fareu tots/es):
    1. Buscant a Wally
    2. el Carlos
    3. Un Cel Vermell
    4. Menxu (esperem que no se t’esborri)
    5. Eva
    6. I com que es veu que la Laura no deixa els memes, doncs també.
Aquesta entrada ha esta publicada en General, Meme. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

7 respostes a Meme – Temps Enrere

  1. eva ha dit:

    jajaja déu n’hi do amb el meme…. ara el faré!
    però la 10…. ui que xunga!

  2. eva ha dit:

    ale, meme fet i publicat!

  3. Albert ha dit:

    Meme llarg, necessitaré força temps per fer-ho. Em poso.

  4. camino incierto ha dit:

    bueno,bueno,bueno,amiguito, es esta la fábrica de los memes? Un saludo .

  5. aniol ha dit:

    eva: Ja sabia que la 10 us costaria bastant a la majoria.

    camino incierto: Em distreu fer memes, puc anar fent-los per passar l’estona.

  6. caterina ha dit:

    Ets una màquina de fer mems! Aquest l’he fet i l’he trobat força divertit. Esper que ens continuis entretenint, als blocaires, amb els teus mems! 😉

  7. Retroenllaç: Blog de l’Aniol » Estadístiques del blog

Deixa un comentari

