Meme: Cinc pors

He volgut agafar un meme de Memes.es molt adient en aquesta època d’estrena de pel·lícules i demés.

S’han de dir 5 pors a quelcom:

  1. Em fan por les pelis de terror. No per això les deixo de veure.
  2. Por al que desconec. Per això intento anar coneixent el que em fa por.
  3. Por a la por. “A sentir aquell pànic tan subtil i tant boig.”
  4. Por a les psicofonies. Des que vaig escoltar-ne una que…
  5. A vegades agafo fòbies a alguna cosa durant un breu temps (un dia, dos,… una setmana), després me’n oblido.

Quien con monstruos lucha cuide de convertirse a su vez en monstruo. Cuando miras largo tiempo a un abismo, el abismo también mira dentro de ti.” – Friedrich Wilhelm Nietzsche
[kml_flashembed movie="http://www.goear.com/files/localplayer.swf" width="366" height="75" fvars="file=da39da5" wmode="transparent" /]

Estarien nominats:

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en General, Meme. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

7 respostes a Meme: Cinc pors

  1. Adri ha dit:

    Ep! Em guardo el meme als esbossos del blog, perquè l’últim post que tinc ja és un meme…..

    I per cert, sobre els tracbacks, diria que Blogger no et dóna aquesta opció, per tenir-la has d’implementar-ho amb Haloscan, que semlba que s’ha mort….ara m’estic mirant Intense Debate, un altre sistema, que ja veurem si funciona…

    Merci pel meme!

  2. eva ha dit:

    colló tio, ets el déu dels memes! jajajaja
    aquest no mola tant, el d’ahir era més xulo 😛

  3. Albert ha dit:

    jo segueixo sense saber com funciona un trackback però bé el faré aviat

  4. Laura ha dit:

    Aniol, i tu que li diries a un noi que se’t mengés el calipo durant mitja hora, t’hagués agradat, i un sentiment de culpa, un sentiment d’haver fet alguna cosa malament, et comencés a invaïr? A mi només em va sortir “Gràcies”. Poder sóc una mica freda en segons quins aspectes, però en aquell moment és el que em va sortir. Si hagués estat la meva parella segurament li hagués dit “t’estimo” i si hagués estat un altre home poder li hagués tirat qualsevol altra floreta, però una persona del mateix sexe … em vaig quedar tallada.

  5. lluiski ha dit:

    vaja quines pors!!!!

    jo tinc panic el windows xDDDDDDD

  6. aniol ha dit:

    Adri: Intense Debat em sembla molt més amigable que Haloscan. Coincideixo amb tu que Haloscan no ofereix gaire estabilitat, ho comprovo bastants cops quan vull posar comentaris al blog de la Eva (ho sento Eva, però ho havia de dir).

    Eva: Déu? M’havia oblidat d’afegir aquest adjectiu a la secció Sobre Mi. Però no ho posaré, és massa prepotent i blasfèmic.
    Albert: Suposo que publicant una entrada explicant-ho ja n’aprendràs, no? Doncs fet.
    Lluiski: Windows no fa por, fa por quan saps que hi ha alternatives.

  7. lluiski ha dit:

    si que fa!!!, sort que el treball no em tenim!!!!

Deixa un comentari

