Meme: Perquè creus que llegeixen el teu blog?

L’objectiu original d’aquest meme era que els visitants diguéssin perquè llegeixen el teu blog, però més o menys ja m’ho vau dir alguns en una entrada de fa temps. Així que he seguit el del blog de Compiz Fusion Revolution i enfocaré la pregunta cap a mi.

Perquè crec que llegiu el meu blog:

  • Teniu aquest blog al vostre lector de feeds RSS (Google Reader majoritàriament). I rebeu les actualitzacions quasi a l’instant.
  • Apareix fàcilment al Google tan sols buscant “aniol” o “blog aniol“.
  • Acostumo a posar moltes tonteries i demés. L’humor fàcil atrau molt…
  • Actualitzo sovint amb alguna entrada nova (la majoria estan programades de fa dies…).
  • Acostumo a comentar als blogs de la gent que comenta al meu blog, per tant sempre acabeu tenint la curiositat de tornar al blog.
  • Hi ha pocs blogs en que el mateix autor accepti l’adjectiu d’imbècil, paranoic,…
  • Escric en català.
  • Alguns cops En les entrades depressives, per pura i simple llàstima. Si no, no hi trobo raó.

Si voleu podeu ampliar-ho o aclarir els vostres motius. Ah, i el pot fer qui li vingui de gust.

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en General, Meme. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

9 respostes a Meme: Perquè creus que llegeixen el teu blog?

  1. eva ha dit:

    ostia està bé aquest meme, potser després de fr el que em vas passar el faré també….

    va, jo et diré per que llegeixo el teu blog, i el motiu és ben senzill: tens un blog NORMAL no vas de pretenciós ni de set ciències, s’entén el que expliques per que tractes temes normals i variats i per….mira, simple simpatia!

  2. Laura ha dit:

    Crec que un cop m’ho vas explicar, però continuo sense entendre:
    1er: que és un meme.
    2on: que s’ha de fer.
    El que si que et puc dir, és que llegeixo el teu bloc perquè m’agrada el que hi escrius i és força interessant.

  3. aniol ha dit:

    Laura Fa temps existien les “carta en cadena”, després van venir els “correus electrònic en cadena (amb *.pps inclosos)” i finalment l’SPAM.

    Un meme seria com un text en cadena, però que cadascú pot triar si replicar (fer) o no. Se’t proposa algun tema o objectiu per escrit, tu el fas i el publiques al blog. Finalment pots nomenar altres blogs que et faria gràcia que ho fessin també.
    Si encara et queden dubtes:
    http://www.zapin.info/memes/
    http://www.microsiervos.com/archivo/internet/memes.html

  4. tresblau ha dit:

    Jo el tinc al Reader. El llegeixo perque vaig aprenent cosetes del món blocaire com els mateixos RSS (ara em toca els Trackbacks estos, ai la mare), i perque veig que no sóc l’únic penjat de la província 😉 jejeje

  5. caterina ha dit:

    Crec que això dels meme, segons el tema que es proposi pot arribar a ser divertit i entretingut! 😀

  6. aniol ha dit:

    Doncs sí, entretingut ho és tot plegat.
    He aprofitat aquest “pont” per a dedicar-me a fer memes d’aquests.

  7. Carlos ha dit:

    Oblides una coseta Aniol 🙂

    Tens bona música en la teua sidebar, i jo he començat llegint els articles al mateix temps que l’escoltava 😀

    Pense que sempre s’ha de sorprendre als nous visitants amb elements diferenciadors que fan que el blog siga en principi una mica més interessant que altres pareguts.

  8. dave del ciclic ha dit:

    Uoles

    bones reflexions, company

    salutacions

    bon bloc

    dave del ciclic

Deixa un comentari

