7.10…

Segons les fonts oficials Ubuntu 7.10 va sortir el dia 18 d’octubre. De fet jo a les 10:30 del matí encara no veia l’anunci oficial a la web d’Ubuntu així que agafaria l’hora a partir de quan ho anuncia Ubuntu-es: les 11:33.

Però vaja, com en tot llançament amb certa expectació sempre hi ha qui acaba aconseguint les coses abans:

El mèrit d’aconseguir trobar el directori on es guardava? Doncs no ho sé, perquè al capdavall la Release Canditate podia ser descarregada de fa dies i per tant tenir la versió 7.10 era pràcticament automàtic un cop aquesta és fés estable.
De moment he intentat actualitzar els paquets de la versió 7.04, però com que el servidor no respon, m’esperaré. Ja que tal i com recomanen, és millor tenir actualitzada fins on es pugui la versió actual abans de passar a la nova, cosa que faré d’aquí uns dies ja que no vull estressar-me ni posar en perill la integritat del sistema. Ja ho he provat de nou i sembla que els servidors ja responen, però tampoc acaba d’anar del tot fi. Sort que de moment faig proves a través de Virtualbox, el salt final sí que l’aplaçaré un temps prudencial.

I si això passa amb Ubuntu, algú em sabrà dir què es farà amb KDE4? M’importa poc, ja que principalment em decanto per Gnome tot i que també tinc KDE. Però només cal veure com podria ser el KDE 4.

Per a donar utilitat a aquesta entrada aquí teniu uns enllaços per als ubunteros:

Alguns també seran afegits a la secció “manuals” d’aquest blog. Com que aquests dies no pararan de sortir manuals i textos vàris, també els aniré afegint si els trobo interessant.

Si voleu una curiositat:

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en General, Programari Lliure. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a 7.10…

  1. arual ha dit:

    Crec que jo ja vaig actualitzar fa dies a la versió 7.10, a través de les actualitzacions automàtiques …

  2. eva ha dit:

    ostia tu això és seguir l’actualitat d el’ubuntu al minut…. XD tanta corre pressa la nova actualització?

Deixa un comentari

