BLOg ActION DAy [+18]

A la web de Blog Action Day hi ha vídeos ben fets i alguns de captivadors.

Però vaig a justificar el perquè jo he posat “[+18]” al títol.
El canvi climàtic es produeix vulguin els humans o no, el cert és que el que fem és accelerar-lo, no pas crear-lo. Doncs crec que potser també hauríem de reflexionar sobre altres pràctiques o activitats (i no nego pas que el Canvi Climàtic sigui important a tenir en compte).
El que poso a continuació, és un vídeo de la matança d’animals per a obtenir-ne tan sols les pells. Llavors quatre anorèxiques/bulímiques les exiviran i una colla (nombrosa) de persones fidels al borreguisme se les posaran com a vestimenta. Aviso que el vídeo no està censurat:

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/Z_apOJyZpxk" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
Si no n’heu tingut prou, el YouTube en va ple.

Però vaja, com cadascú no es cregui responsable de fer el possible ja es pot dir el que es vulgui.

Bloggers Unite - Blog Action Day

Actualització: Els de YouTube havien suprimit el vídeo, però vaja, serà per falta de material… Ja n’he posat un de nou.

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en BAD, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a BLOg ActION DAy [+18]

  1. el7ciencies ha dit:

    Hola Aniol, en resposta a la consulta que m’has efectuat al meu bloc he de comentar-te que El 7 Ciències, Ya está el listo que todo lo sabe (La Coctelera és el servidor, no un bloc ) i El País de las Curiosidades tots tres Blocs són meus (del mateix autor)
    Salutacions

  2. Roc Sang ha dit:

    No hi ha vídeo “This video has been removed due to terms of use violation”, però no cal, perquè l’altre dia vaig tenir l’oportunitat de veure’n un i amb les primeres imatges ja en vaig tenir prou. Era massa salvatge.

  3. Aljullu ha dit:

    És molt dur aquest vídeo.

    Felicitats per adherir-te a la campanya. Vaig llegir que per aprofitar les pells dels animals li han de treure sense matar-lo (ningú voldria un abric amb el forat d’una bala). També al YouTube vaig veure un vídeo on treien la pell a una pobra bèstia que encara estava viva! I es retorçava de dolor; lògicament no podia fugir perquè els psicòpates abans li havien tallat les potes!

    PD: a “el7ciencies”, osti tu, més d’un cop he entrat als teus blocs (als dos primers). Felicitats.

Deixa un comentari

