untitled, unknowed, unwanted,…

Hauria, podria, seria bo que…

Seria bo que no hagués de veure mai més segons qui, hauria d’estar fent alguna cosa de profit en comptes d’escriure. Podria oblidar-ho tot i desaparèixer (segur que a més d’un/a li faria un gran favor si ho fes).

A vegades miro tot plegat i em pregunto per a que faig tants esforços per a trobar coses que em distreguin si sempre acabo tornant al mateix racó.

Què fàcil seria posar diàlegs de pel·lícules o la música que estic escoltant (que per cert ara és la que tinc al reproductor del blog). Després posaria alguna imatge d’algú seccionant-se el braç o mirant cap amunt amb una llàgrima negra regalimant.
Què fàcil tirar de buscadors d’imatges en busca de la nena amb la cara més trista o amb l’àngel més caigut, del dimoni més inspirat o del cel més profund.
També seria fàcil posar la lletra de qualsevol cançó o el fragment d’un llibre que em sembli més delirant. Segurament al cap d’uns dies trobaria quelcom irònic i també ho posaria, per variar una mica. Per tornar al cap d’un temps a les imatges de fons negre i espectres.

Abans em torturava fent-me passar la pitjor de les pors, endinsant-me en els temes més obscurs, però ara? Ara tan sols hi haurà un ara, tan sols el que estigui al teu abast serà teu en aquells instants. Ara ja no cal posseir res, perquè l’esforç donarà satisfacció per poc temps. No val la pena aspirar gaire, “com més amunt puges, més cauràs i més forta serà la patacada”.

Són les nou d’un dissabte… I retorna l’eterna cançó. Però aquest cop no hi ha ningú al costat. Ningú més que jo estarà cantant-la ni que sigui mentalment, no servirà perquè em senti bé.

Espereu 13 hores que sortirà una entrada més interessant que no pas les lamentacions del menyspreable autor d’aquest blog.

Buscava la versió de Dover, però aquí teniu Screaming Trees:

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/SAg0StcVTZ0" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

Aquesta entrada ha esta publicada en Depressiu, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

