Suggeriments

Sovint me’n vaig cap a temes molt dispars i això provoca poc entusiasme als lectors (que malgrat tot n’hi ha) per a deixar comentaris.

Em pica la curiositat de saber què posar al blog. Bàsicament seria un: Què hi busques a el Blog de l’Aniol?


Com a orientació, al bloc hi tenia aquestes categories:

BlocsAquells bloc que em trobo sobtadament i que m’agrada recomanar…

Cinema

Les pel·lícules que vaig mirant.

Curiositats

Doncs això.

de mi

“De mi” fins a on vulgui jo.

Depressiu/Paranoic/Obscur/…

Sortiran tan si es vol com si no.

GNU/Linux i Programari LliureD’aquesta mena… Com es diria: “És el meu deure i és la meva obligació, o Richard Stallman…”

Humor

Sempre va bé publicar-ne d’aquest tipus.

Informàtica

També entrarien els de programari lliure.

Música

Aquests també entraran tant sí com no.

Espero que hi hagi suficients comentaris com per a que s’esvaeixi la curiositat. No tinc ara per ara ànsies d’escriure gaire (la facultat m’ocupa massa), així que aquest post estarà encara uns dies per aquí.

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

6 respostes a Suggeriments

  1. arual ha dit:

    Jo, en el teu bloc, no hi busco res en concret de totes aquestes categories que has llistat. A mi, del teu bloc, m’agrada el que escrius i prou. Tant si és referent al programari lliure, com a l’humor, cinema, curiositats,… m’agrada llegir els teus posts.

  2. eva ha dit:

    a veure….jo sóc del parer que en el blog hi has de posar el que et peti en el moment de publicar, sens més. si un dia et ve de gust parlar de linux en parles, si et ev de gust parlar de puntes de coixí en parles, si et ve de gust parlar de……qualsevol cosa…. no crec que hagis de marcar-te un tema concret, si ho vols smepre pots crear un blog temàtic i limitar-te a publciar coses sobre aquell tema sense més però el teu blog es personal i les persones acostumem a ser compleixes i “multi temàtiques” per tant és lògic que un dia parlis de tu, un altre de cinema i un altre sobre arròs caldós….

  3. Adri ha dit:

    Jo no hi busco res en concret, tan sols em fixo si al lector de Feed el teu està en negreta (i per tant hi ha un nou article) o no! 🙂

    I estic d’acord am la eva (quan no?), parla del que vulguis…sempre hi quan no sigui un blog temàtic, que llavors parla del tema que triïs!

  4. utopiq ha dit:

    Escriure sobre el que penses que pot arribar a interessar als possibles lectors és avorrit i infructuós. Mai podràs arribar a saber que agradarà i que no, i acabaràs odiant escriure sobre coses que no t’agraden, és la millor manera de cansar-se d’un blog.

    Jo trobo que només has d’escriure de cara als lectors si és un blog no personal, temàtic i amb ànim de lucre.

    Ah! i que no hi hagin comentaris no vol dir que no et llegeixin, instal·la’t un sistema d’estadístiques i ho comprovaràs.

  5. tresblau ha dit:

    Coincideixo amb tots els comentaris anteriors. Aqui tu ets el “JEFE” i ets tu que t’has de donar el gust!!

  6. aniol ha dit:

    Missatge rebut.
    arual: Quantes floretes… jeje Seguiré escrivint.
    Eva: No crearé pas un blog temàtic. El tema de les puntes de coixí… Curiós.
    Adri: Seguiré parlant del que vulgui, clar. I continuaràs veient en negreta el meu blog, per ara.
    utopiq: Tens raó, evitarem que em cansi del blog. Ja tinc un sistema d’estadístiques que em diu que el blog és visitat, però els comentaris sempre ajuden a que no creguis que estàs parlant “al buit”..
    tresblau: Jo també coincideixo amb els comentaris.

    Vaja, que després d’un període de reflexió (un dia o dos) i un cop llegits els comentaris, el blog seguirà com fins ara. Continuaré parlant del que em roti. El dilluns sortirà publicat una entrada on més o menys exposaré el que ha passat per la meva ment aquests temps.

Deixa un comentari

