meme Shuffle

Al seu fotolog la eva ha fet un meme. Tampoc ha nominat ningú per fer-lo, però mira, m’ha entrat la curiositat i l’he fet. He de reconèixer que al principi no sortia, tinc fragments de coses que no tenen títol, cançons sense identificar,… I en alguns casos el botó se n’ha anat cap a una opció el més interessant possible. Malgrat tot, i després d’una bona estona ja ha començat a sortir.

Instruccions:
*Obre el teu Reproductor de Música i posa “Shuffle” (aleatori).
*Llegix les preguntes mentre poses Play.
*Respon les següents preguntes amb els títols de la música que està sonant.

  1. Com em veu el món?
    Dun tempo para sempre – Luar Na Lubre
  2. Tindré una vida feliç?
    Only our Rivers – Planxty
  3. En realitat, què creu la gent de la mi?
    Take on me – Reel Big Fish
  4. Les persones pensen “fer-me algo” en secret?
    Because Tonight – Patty Smith
  5. Com puc ser feliç per mi mateix?
    In The Shadows – The Rasmus
    Aquí la cosa ha començat a posar-se interessant.
  6. Què hauria de fer amb la meva vida?
    About a girl – Nirvana
    Doncs aquesta no és pas desencertada.
  7. Tindré fills alguna vegada?
    Talks – Zombie Nation
  8. Un bon consell:
    Qualsevol nit pot sortir el sol – Jaume Sisa
    Sorprenent, però ha sortit aquesta.
  9. Quin és el meu “main theme” actualment?
    Digital love -Daft Punk
    A aquesta no li trobo coherència encara.
  10. I l’altra gent quina cançó creu que és la meva “main theme”?
    El derecho de vivir en paz – Luar Na Lubre
    Lògic o no, el possible missatge és bonic.
  11. Quina cançó es tocarà en el meu funeral?
    Pobre Cristina – Joaquin Sabina
    Seria molt pretensiós que s’arribés a produir això.
  12. Com serà el meu dia avui?
    Que mas me da – Pignoise
    Doncs sí.
  13. Per què estic aqui?
    Take Me Out – Franz Ferdinand
  14. Per quina raó la gent em recordarà?
    Puedes ser idiota – La Polla
    Doncs també, per ser idiota. De fet alguna gent prefereix ja recordar-me ara per això.
  15. Quina cançó se’m enganxarà demà?
    So Payaso – Extremoduro
    Si se m’enganxa sempre que l’escolto.
  16. Hi ha gent allà fora que em vol segrestar?
    Y nos dieron las diez – Joaquin Sabina
    Que la cosa va per llarg…
  17. De què tractarà aquest any?
    Me peto a Laura – Los Fuckiness
    No si al final la cosa s’animarà…
  18. Si arribessis al cim del Everest, cridaries:
    Hola i adéu – Els Pets
    Amb aquesta he rigut molt, seria una vacil·lada molt gran.
  19. La pròxima vegada que estiguis amb gent, cridaràs:
    ashamed – Muse
    Possiblement.
  20. El teu missatge al món:
    Closure – Arcana
  21. El teu secret més top secret:
    Ständchen – Nietzche
    Pse.. perquè no.
  22. El teu desig més profund:
    Meravigliosa creatura – Gianna Nannini
    Doncs també.
  23. La teva memòria més antiga et fa pensar:
    A bruixa – Milladoiro
    Hi ha amics que l’anomenen “bruixa” per mi encara té el nom d’Anshy.
  24. Algun dia en el teu casament, inclouràs…
    U2 – Indian summer sky
  25. Quan et despertis demà, murmuràs:
    They can’t Stop the spring – Dervish
    Vés a saber si el poden parar.
  26. Ara mateix, els teus sentiments són:
    Juan Sigueme – Kaos Sulfuriko
    Doncs no.
  27. El dia que m’enamori serà…
    The name of the Rose (outro) – James Horner
    Rosa del meu jardí que floreixes a la fi del món…
  28. Durant el sexe, cridaré:
    Smells Like Teen Booty (Soulwax Bootleg Remix) – Destiny’s Child vs Nirvana
    Buf…
  29. El teu missatge per a la gent que llegix això:
    Save Tonight – Eagle Eye Cherry
    També és un missatge bonic.

I ja està no?

Aquesta entrada ha esta publicada en General, Meme. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a meme Shuffle

  1. Adri ha dit:

    Òsti, la de l’Everest, que bona…jajaja!! M’imagino algú, després de dies d’escalada, arriva a dalt i Hola i Adéu, i se’n va avall…xD

    Per cert, he arribat al blog a través del comentari que has deixat al blog de la Eva sobre aquest mateix meme…Tot i que tinc la sensació que no és el primer cop que et visito!! En qualsevol cas, diria que sí que és el primer cop que m’he dignat a posar-te un comentari.

    Salut!!

  2. Retroenllaç: Blog de l’Aniol » Estadístiques del blog

Deixa un comentari

