Saaz

Avui m’he trobat amb el blog Una cerveza, por favor. I precisament m’he quedat en un post sobre la cervesa Saaz. També recomano el post sobre els 6 manaments.

Es veu que la cervesa Saaz és una nova varietat de la casa Damm per a qui no li agradi el gust amarg de la cervesa. Sincerament encara no l’he provat, però penso fer-ho. No crec que aquesta Sazz entri a la meva llista de cerveses predilectes, però la curiositat em “pica”.


https://i0.wp.com/upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/19/Franziskaner_Weisse_16.9_OzGlass.jpgEstic d’acord amb Duffman, la Saaz es podria considerar una estupidesa. Potser els de la Damm haurien de pensar en treure alguna varietat amb més elaboració com una Weissbier. Ja ens van colar els cereals transgènics en l’Estrella Damm i demés, augmentant els seus beneficis perquè tot i que llavors la producció era més barata, el preu no ha variat. És més, en alguns casos ha pujat.

Jo continuaré tenint l’Estrella Damm com a cervesa simple i per passar l’estona, la Bock Damm per quan haig de passar la vetllada bevent quelcom i la Franziskaner per quan realment vull degustar una bona cervesa.

També hi ha la possibilitat de fabricar-se la pròpia cervesa amb una màquina que automatitzi el procés.

Tinc present que l’Eva professa l’abstèmia, però no me n’he pogut estar d’escriure aquest post.

 

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Beguda, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Saaz

  1. Retroenllaç: Blog de l’Aniol » D. St. Patrici 08

Deixa un comentari

