Meme dels 8

La meva cara de fàstic es reflexa a la finestra…

Ahir visitant el blog de la Menxu vaig trobar un meme.


Doncs vuit coses que no se sàpiga de mi:

  1. Em desperto a les fosques cada matí, m’aixeco sovint mitja hora més tard d’haver-me despertat, em prenc l’Eutirox, i em disposo a rebuscar per l’armari la roba que em posaré. Tot això a les fosques, la llum del sol em repugna. A més acostumo a estar molt esquerp/insociable pel matí.
  2. Vaig comprar-me el Mundo Infierno de Sopa de Cabra per simple curiositat. Sincerament no em va arribar a decepcionar ja que no hi pretenia trobar gaire cosa interessant.
  3. Vaig cremar pàgina a pàgina el diari personal, que vaig escriure des de petit fins als 16 anys més o menys. De moment no n’he començat a escriure cap més.
  4. Tinc una banya de boc a l’habitació.
  5. Tinc un Tarot.
  6. Tinc K7s que no he escoltat mai, però que els conservo per pur respecte als grups que els van gravar.
  7. No acostumo a tenir ganes de memoritzar els noms de la gent, i això també fa que no m’apassionin les obres més extenses de Gabriel García Márquez.
  8. Ja fa uns quants anys que no porto rellotge de pulsera.
Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en General, Meme. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Meme dels 8

  1. eva ha dit:

    així que tens un tarot ehhh? jejeje i ja el saps tirar? jo te’n podria ensenyar jejeje

  2. aniol ha dit:

    El Tarot me’l vaig comprar al Magic Internacional, aquell en que em vaig trobar amb el Sebastià Darbó.
    El que passa és que els dibuixos són d’aquells molt artístics… I potser m’hagués fet més servei un Tarot de Marsella. Tinc pensat comprar el de Javier Jodorowsky, però m’ho estic pensant encara.

    Més o menys aconseguia fer algunes tirades molt simples, sobretot em feia molt de servei aquella de 5 cartes que tan sols et deia Sí o No. Després ja vaig anar fent-ne de 8 o més cartes.
    Al final he anat fent-me molt sel·lectiu ja que la gent acostumava a demanar-me que els les tirés però després el que els hi sortia era molt negatiu i encara se m’emprenyaven més quan veien que ho encertava.

    No sé, potser a vegades és millor no tenir pistes sobre el que probablement s’esdevindrà.

Deixa un comentari

