Thinking blogger

Tornant d’uns dies d’esbarjo i natura…

L’Eva al seu bloc sobre quotidianitats vàries, reflexions gens desvariejades i recomanacions dignes de ser considerades, m’ha nominat en els seus 5 Thinking blogger. Interessant la definició que fa del meu bloc:

És una pàgina de curiositats bàsicament. Si no ets dels que es passen el dia mirant el youtube aquest bloc és un bon resum de vídeos interessants, però no només s’hi poden trobar vídeos, també s’hi poden llegir altres curiositats i també reflexions sobre política encara que és un bloc molt quotidià on l’autor parla sovint de les seves coses fent reflexions que tothom ha fet o farà algun cop en la seva vida. és un bloc per sentir-te com a casa.

Sí, no crec que et pugui negar res del que has afirmat. Per cert, el teu bloc em fa recordar la vida de Barcelona (on hi tinc part de la família encara), ciutat que em va veure néixer (i periòdicament créixer) i ciutat a la qual mai he negat els meus orígens.

Anem a nomenar els 5 Thinking blogger:

  • Explicita lo incuestionable: Podria posar el bloc de la Eva, per exemple, però ella m’ha nomenat, així que segons les normes no puc. El bloc del Mc Down el vaig conèixer a partir de la seva sèrie sobre Art Attax. Ara feia uns mesos que Mc Down havia mig abandonat el bloc (no se’l veia molt fi), però avui he anat revisant els feeds i he vist que de nou ha tornat. Així que primer l’hauria de nomenar a ell. Si sou amants de l’humor sense dogmes ni complexes, passegeu-vos pel seu bloc. Al ser professor de dibuix (o crec que recordar que alguna cosa així) els seus treball són agradables a la vista.
  • Vida de Juantxi: Com definir aquest bloc… Si sou amants de la vida noctàmbula, si sou juantxis (o sabeu de què va més o menys tot plegat), si us agrada saber la opinió d’algú que acostuma a freqüentar actes musicals (de rock&roll bàsicament) i que coneix molt bé (dintre els límits possibles) l’Ariel Santamaria, podeu visitar el bloc del Sr Martínez.
  • David Bravo: Bloc de l’advocat David Bravo on explica casos reals sobre el que n’anomenen pirateria i alhora informa sobre vies legals per a defensar-se enfront de la SGAE i demés. Interessant per als qui encara “no les tenen totes” a l’hora d’acudir a l’eMule.
  • bootlog | loading life: Vaja, un bloc pels amants de GNU/Linux i programari lliure. El visito freqüentment.
  • Genbeta: Un altre bloc d’informació. En aquest s’hi tracta sobre programes i demés notícies d’internet.

He hagut de fer una tria. Tinc més blocs, però no sé, he volgut posar els més representatius de quan vaig començar a bloguejar fins avui dia.

La majoria de blocs els acabo trobant a través de trackbacks i demés. A més els indexadors de notícies també ajuden a trobar blocs interessants.

En fi, que no m’ho esperava, però ha sigut arribar i ja publicar un post.

Aquesta entrada ha esta publicada en General, Meme. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

