Meme – Musical

Doncs va, tal i com m’ha informat l’Eva hauré de fer el meme:

Quantitat de música a l’ordinador:

3.78 GB de música a l’ordinador. 1125 arxius de música, 150 carpetes. I 8 vídeos tirats per allí…

És que acostumo a gravar CDs (sí, encara gravo CDs) per a tenir la música controlada físicament. Actualment tinc 80 K7s (encara els conservo… tot i que no els escolto gaire) i més de 150 CDs (que escolto aleatòriament tots durant l’any) que any rere any van augmentant. Els CD’s ja ocupen una estanteria de 2m d’altura i un pam d’amplada més o menys.

A més ja tinc uns 70 DVDs de pel·lícules que sempre he volgut tenir.

Actualment estic fent una base de dades de tot plegat per a tenir-ho més o menys documentat.

Últim CD que he comprat:

  • Verges ’07 de Lluís Llach

I sí, es mereix el que vaig fer per comprar-lo: aixecar-me a les vuit del matí.

https://i0.wp.com/img459.imageshack.us/img459/6491/picture4ye5.jpg

Ja està. anem a la següent pregunta.

5 cançons que escolto molt i que per mi són especials:

Buf… Hi ha 5 CDs potser:

  • Late at Night de Dover

Prefereixo Free Kitten, però vaja, Far també. M’encanta el CD, barreja la ràbia de Dover amb la millora dels mitjans de que van disposar. No em canso mai d’escoltar aquest àlbum, per mi un dels millors exemples del que és Dover (per molt que amb lo que fan ara sembla com si tot no pogués ser com abans).

De Dover en tinc tota la discografia i algun DVD. Són un referent per mi, musicalment parlant.

 

  • L’últim que hagi tret Mägo de Oz

No sabria dir tampoc quin dels aspectes de Mägo de Oz m’agrada més (si és que realment encara me’n agrada algun). De fet, són odiats per molta gent, i trobo que l’últim Gaia II s’assembla molt a qualsevol àlbum de Nightwish. Però vaja, que els segueixo quasi des que van treure el Finisterra i encara no me n’he desenganxat.

 

  • Algun de System Of A Down

La seva manera d’interpretar la música, les seves lletres, la seva posada en escena…

  • Algun de Luar Na Lubre

Aquests potser perquè són tot un referent en la música celta, i veient com la música folk a Catalunya no acaba mai de trobar referents, Luar Na Lubre és de moment l’únic que calma la meva set de música folklore.

 

No paro d’escoltar CDs una vegada i una altra, i no sabria decidir-me per 5 cançons en concret. Ho sento.

Les 5 persones, bloggers, a qui els passo aquest meme:

Qui tingui ganes de repassar-se la discoteca personal i prou temps i enteresa per a seleccionar-ne el millor.

I agrair a l’Eva que m’hagi elegit per a fer-ho. Espero no haver-te decebut gaire…

 

P.D. Per als qui no deixeu comentaris: N’estic una mica fart que em digueu personalment que visiteu el meu bloc. Cal que recordi que la millor manera de demostrar-ho és posant un simple comentari? És més fred, però com a mínim en queda més constància. Després si voleu ja podeu dir-m’ho personalment si us fa més gràcia.

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en General, Meme. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

